طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک Liu Jo Uomo ، ایتالیا

طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک Liu Jo Uomo ، ایتالیا –

در این بخش قصد داریم نگاهی به فروشگاه پوشاک برند Liu Jo Uomo بیاندازیم. این فروشگاه توسط طراح ایتالیایی، Christopher Ward دیزاین شده است و در شهر برشا قرار دارد. طراحی و دکوراسیون این فروشگاه، مشابه تمام فروشگاه های برند در سراسر دنیاست.

چنانجه به عنوان یک طراح، قصد طراحی یک فروشگاه پوشاک مدرن را دارید و یا به عنوان یک مغازه دار به دنبال تغییر دکوراسیون فروشگاه هستید و می خواهید دکور و ویترین فروشگاه خود را به دکور فروشگاه های برند نزدیک کنید، دعوت می کنیم نگاهی به دیزاین این فروشگاه بیاندازید.

طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه پوشاک

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,009

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *