طراحی داخلی منزل مسکونی دوبلکس مدرن با تمرکز بر راحتی

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن با تمرکز بر راحتی

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک آپارتمان مدرن و دوبلکس بیاندازیم. معماری داخلی این منزل مسکونی توسط PartiDesign & CHT Architect صورت گرفته است.

در طراحی این آپارتمان، از خطوط صاف به همراه رنگ های ملایمی بهره گرفته شده است که همگی برآمده از سبک مدرن هستند. همانطور که در عنوان اشاره شد، تمرکز در این فضای مدرن بر روی راحتی بوده است. گوشه های دنجی در این خانه تعبیه شده است که می توان از آنها استفاده نمود. یکی از نکات مثبت دیگر، نورگیرها و پنجره های بزرگ در این آپارتمان است که سبب روشن شدن فضای نشیمن شده است.

به همه این موارد استفاده از چوب در بخش هایی از فضا نظیر آشپزخانه و … سبب بالا رفتن انرژی فضا شده است و کیفیت زندگی را بهبود بخشیده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان دو طبقه را مشاهده و بررسی نمایید. امیدواریم در طراحی های خود از ایده های ارائه شده در این بخش، بهره ببرید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 966

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *