طراحی داخلی مغازه خدمات امور مشترکین DHL در هلند
طراحی داخلی مغازه خدمات امور مشترکین DHL در هلند
در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی مغازه خدمات امور مشتریان شرکت پستی بین المللی DHL در شهر آمستردام بیاندازیم. مرکز خدمات امور مشتریان از جمله فعالیت هایی است که هم می تواند یک دفتر کار باشد و هم در یک مغازه سرویس دهی صورت گیرد. شرکت بین المللی DHL شعبه ی آمستردام خود را در یک مغازه راه اندازی نموده است. رنگ سازمانی این شرکت زرد است که در این مغازه می توان این رنگ سازمانی را به عنوان یک رنگ غالب مشاهده نمود. رنگ سازمانی بیانگر هویت سازمان است و استفاده از آن بسیار مهم جلوه می نماید.
طراحی داخلی این مغازه توسط گروه طراحی Tchai International صورت گرفته است. یک دیزاین ساده و البته تمیز. سه رنگ زرد، سفید و طوسی رنگ های اصلی این فضا را تشکیل می دهند. جلوی مغازه یک دوچرخه خاص که یک باکس مخصوص حمل مرسولات پستی در جلوی خود دارد به عنوان دکور کار شده است که کاملا به مغازه هویت می بخشد. در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی این مغازه را مشاهده نمایید.
تحریریه خط معمار
منبع: https://archline.ir – RetailDesignBlog
تعداد بازدید: 1,064