طراحی داخلی مرکز درمانی سلامت رفتاری کرنل

طراحی داخلی مرکز درمانی سلامت رفتاری کرنل

طراحی داخلی مرکز درمانی سلامت رفتاری کرنل

طراحی داخلی مرکز درمانی سلامت رفتاری کرنل که در بیمارستانی در جنوب غربی فلوریدا جایگزین بیمارستان روانپزشکی قدیمی سیستم بهداشتی در سراسر خیابان شده است. تسهیلات ۸۲ تختخوابی، ۹۵۰۰۰ فوت مربع، مراقبت های بستری و سرپایی را برای افرادی که تحت تأثیر چالش های سلامت روانی و رفتاری قرار گرفته اند، افزایش، گسترش و متمرکز می کند. این مقاله به بررسی ویژگی های دکوراسیون مرکز درمانی کرنل اختصاص دارد.

پلان داخلی

علاوه بر فضای ورودی و خدمات سرپایی، این غرفه شامل چهار واحد بستری است که به جمعیت بیماران خاص اختصاص داده شده است: یک واحد سالمندان ۱۶ تختخوابی، یک واحد مراقبت های حاد ۲۰ تخته، یک واحد بزرگسالان ۲۴ تختخوابی و یک واحد نوجوانان ۲۲ تختخوابی. گردش خون جلو و پشت خانه بر ایمنی بیماران و کارکنان تاکید دارد و پلان های استاندارد شده طبقات کارایی را افزایش می دهد.

با این حال، در حالی که واحدها از نظر چیدمان مشابه هستند، رنگ‌ ها، پرداخت‌ ها و آثار هنری منحصر به‌ فرد در هر طبقه – که به صورت استراتژیک برای کاهش استرس‌ های محیطی انتخاب شده‌ اند – به هر فضا هویت منحصربه‌ فردی می‌ دهند.

ارتباط با فضای بیرونی

برای به حداکثر رساندن نور طبیعی در اتاق‌ های بستری این مرکز، تیم طراحی ارتفاع سقف را افزایش داد تا پنجره‌ های بزرگ‌ تر وجود داشته باشد. علاوه بر این، پارتیشن‌ های شیشه‌ ای در اطراف کارکنان و فضاهای اجتماعی، نور را بیشتر به داخل ساختمان می‌ دهند و در عین حال خطوط دید را نیز افزایش می‌ دهند.

اتاق‌ های بستری به منظور ارتقای عزت و استقلال، به بیمارانی که یک شب می‌ مانند اجازه می‌ دهند دما و نور روحی اتاق خود را کنترل کنند، پرده‌ های خود را باز و بسته کنند و گروه‌ های خاص بیماران به دوش شخصی دسترسی داشته باشند. حیاط داخلی که دارای باغ، پاسیو و سالن بدنسازی و همچنین ایوان های سرپوشیده در سطح بالایی است، آرامش را فراهم می کند و بیماران را بیشتر به طبیعت متصل می کند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی مرکز درمانی سلامت رفتاری کرنل دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 57

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *