طراحی داخلی فروشگاه Nike در لس آنجلس

طراحی داخلی مغازه

طراحی داخلی فروشگاه Nike در لس آنجلس

آنچه در این بخش خط معمار قصد دارد به آن بپردازد، طراحی داخلی فروشگاه Nike در لس آنجلس می باشد. مأموریت شرکت نایک این است  " تا نوآوری و الهام را برای ورزشکاران در سراسر دنیا به ارمغان بیاورد." این شرکت بزرگ فکر می کند، و به دنبال افزایش پتانسیل و طرح های انسانی با توجه به آینده است.

آخرین نوآوری شرکت نایک درطراحی فروشگاه هایش، طراحی فروشگاه Nike Live می باشد. دکوراسیون داخلی این فروشگاه توسط Melrose طراحی شده است. هدف اصلی در طراحی افزایش سرعت حرکت مشتری در فضا می باشد. این فروشگاه  اولین فروشگاه مفهومی این برند به حساب می آید. این کانسپت موانعی را برای آینده فروشگاه های ورزشی از طریق ارائه تجارب نوآورانه و خدماتی که فروشگاه های حضوری و دیجیتالی را متحد می سازد، قرار می دهد. افراد پس از وارد شدن با فضای رنگین و پر انرژی روبرو می شوند. در مقابل فضای رنگین ورودی و نمای بیرونی فروشگاه، رنگ سفید در کف و سقف به کار رفته است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی مغازهتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Designretailonline

تعداد بازدید: 477

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *