طراحی داخلی فروشگاه لباس، ترکیب المان های مدرن و کلاسیک

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه لباس، ترکیب المان های مدرن و کلاسیک

در این مطلب قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک فروشگاه لباس زنانه که توسط گروه معماری PMDL Architecture + Design طراحی و اجرا شده است بیاندازیم. این فروشگاه به مساحت ۴۵۰ متر مربع، دیزاینی به سبک کلاسیک و جزئیات مدرن دارد. تیم طراحی، طرح این فروشگاه را بر اساس سبک ایتالیایی و با استفاده از ترکیب بندی هندسی معماری کلاسیک اروپا انجام داده است. این فروشگاه دارای ۴ قسمت است که با ابریشم و مرمر سفید و گران قیمت دیزاین شده اند. هر چهار قسمت کف مشترک دارند که با موکت هایی از جنس ابریشم بامبو پوشانده شده اند. قسمت اصلی این فروشگاه سالن VIP آن است که طراحی این سالن برای اولین بار در فروشگاهی اتفاق می افتد و به منظور برگزاری ایونت های خصوصی طراحی شده است که با سایر قسمت های فروشگاه از نظر پالت رنگ و متریال کاملا هماهنگ می باشد، اما دیزاینی مجلل تر فروشگاه دارد.

در ادامه با خط معمار برای دیدن تصاویر همراه باشید.

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه،طراحی داخلی فروشگاه لباس

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: retaildesignblog

تعداد بازدید: 994

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *