طراحی داخلی دفتر کار مدرن و کاربردی

طراحی داخلی دفتر کار مدرن و کاربردی

طراحی داخلی دفتر کار مدرن و کاربردی

طراحان  دفتر معماری UPPER Design یک فضای اداری مدرن و کاربردی در بوداپست برای اجاره تجاری مجارستان، با تمرکز بر همسویی با ارزش های شرکت و ایجاد یک فضای کاری یکپارچه که هویت برند را منعکس می کند، متصور شده است. که در این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های طراحی داخلی اداری این شرکت می پردازیم.

پیشینه سایت

این ملک تجاری در سال ۱۹۸۹ در هلند آغاز شده است. در طول سال ها، کسب و کار خانوادگی به یک شرکت بین المللی تبدیل شده است، اما ۱۰۰٪ متعلق به خانواده باقی مانده است. شرکت معتبر لیزینگ خودرو نیازهای مشتریان را در رومانی، اسلواکی، لهستان، جمهوری چک، مجارستان و البته هلند برآورده می کند. اخلاق شرکتی از مرزها فراتر می رود و به طور یکسان در عملیات، برندسازی و ترکیب تیم منعکس می شود.

شعبه مجارستان متشکل از یک تیم کاملاً جوان است که آنها را قادر می‌ سازد تا کاملاً با ارزش‌ های شرکتی و روحیه پویای اجاره تجاری هماهنگ شوند. این پویایی باعث شد که دفتر بوداپست به یک ساختمان اداری کلاس A جدید نقل مکان کند و از فرصت ایجاد یک محیط کاری واقعاً مدرن، کاربردی و الهام بخش استفاده کند. رهبری مصمم و هدفمند کارفرمای پروژه، در کنار تلاش تیمی مشترک تیم های طراحی و اجرا منجر به یک کار مشترک فوق‌ العاده کارآمد و بدون درز شد که به طور کامل در نتیجه منعکس شده است.

ایجاد فضاهای جمعی و کاری برجسته

پس از نیازسنجی حرفه ای جامع شامل مشارکت فعال همکاران، طراحی داخلی با اولویت برآوردن نیازهای مختلف عملکرد شرکت در راستای استراتژی، هویت و ارتباطات شرکت آغاز شده است. نه تنها فضاهای پذیرایی و مشتریان برجسته است، بلکه طراحی مفهومی نیز فضاهای جمعی و کاری را برجسته می کند که به همکاری و تفریح همکاران ارائه می شود.

این مفهوم بر اساس عناصر اصلی تکرارشونده کتابچه راهنمای هویت برند است، و نتیجه نهایی برای خود صحبت می کند: هر گوشه ای از فضای داخلی تجسم اجاره تجاری است. هر جزئیات پیچیده عناصر و اشکال برند را منعکس می کند: طرح های منحنی نه تنها از روندهای مدرن طراحی داخلی پیروی می کنند، بلکه به ظرافت بازتاب عناصر مدور و کپسولی شکل برند را بر روی سطوح نشان می دهند.

جمع بندی نهایی

رنگ های برند و بافت های کاربردی با فضای داخلی هماهنگ است. در فضاهای عملکردی مختلف، احساسات پویا، پرشخصیت یا آرامش بخش و خانگی را برمی انگیزند. در اینجا دستور العمل ایجاد یک دفتر کار بی عیب و نقص از زمین صفر تا است.  یک مشتری متعهد با الزامات روشن، آماده سازی کامل، پشتکار مدیریت پروژه، تیم های مشاوره و طراحی، و کار تیمی برجسته با پیمانکاران، تامین کنندگان و متخصصان.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی دفتر کار مدرن و کاربردی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 86

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *