طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت رنگی خاموش

طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت رنگی خاموش

طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت رنگی خاموش

شرکت حقوق بین ‌الملل و خدمات حرفه‌ ای Walkers به دنبال محل جدیدی برای حمایت از رشد سریع تیم لندنی خود پس از رشد بیشتر دفاتر قبلی خود بوده است. این شرکت تصمیم گرفته فضایی جدید و معاصر را متناسب با نیازهای تجاری شرکت ایجاد کند و برای دنیای کاری چابک طراحی شده باشد. آنها طبقه یازدهم را در The Scalpel گرفتند، مکان دیدنی عالی در قلب شهر، نزدیک به مشتریان و فراهم کردند. فضایی همه کاره برای کار، همکاری و ارتباط با همکاران و مشتریان. در ادامه این مقاله به شرح طراحی داخلی فضای اداری این پروژه خواهیم پرداخت.

محرمانه بودن

برای بهینه سازی محرمانه بودن در محل کار خود، واکرها یک منطقه امن ورود مشتری را انتخاب کردند که از فضای کار اصلی با درهای کشویی با کنترل دسترسی جدا شده است. این فضای میهمان مستقل شامل یک فضای پذیرایی برای نشستن و نوشیدنی‌ ها، و یک اتاق هیئت مدیره با دیوار تاشو برای تسهیل در اندازه‌ های مختلف جلسات است. خطوط دیدنی و نور طبیعی از دفتر اصلی تا محل ورود حفظ می‌ شود، با اتاق‌ های جلسه با نمای شیشه ‌ای و پارتیشن‌ های موجود در قسمت ورودی به مشتریان این امکان را می ‌دهد که شرکت خود را به نمایش بگذارند و در عین حال حریم خصوصی محل کار را حفظ کنند.

انتخاب رنگ های مناسب

هنگامی که کارکنان وارد محوطه اصلی دفتر می شوند، با یک نقطه ورودی چشمگیر با چوب های چوبی و مارک دار با صندلی های روکش دار و یک میز بزرگ در دو طرف مواجه می شوند که برای جلسات غیر رسمی و کارهای تاچ داون مناسب است. یک پالت رنگ خاموش در سرتاسر فضا استفاده می ‌شود تا حسی حرفه ‌ای و در عین حال امروزی را که مکمل کسب ‌و کار آن‌ ها است، حفظ کند و از سایه آبی نام تجاری آنها استفاده کند.

رویکردی مدرن در تفکیک فضاهای کاری

در حالی که این شرکت یک چیدمان اداری سنتی را با فضای کاری سلولی در اطراف ساختمان انتخاب کرده است، تیم طراحی Oktra یک رویکرد مدرن را نسبت به دفاتر خصوصی که قرار بود توسط چهار نفر به اشتراک گذاشته شود، معرفی کرده است. این امر راه را برای تنوع بیشتری از فضاهای کاری مانند اتاق های کاری آرام، دو اتاق جلسه اصلی و ترکیبی از میزهای ثابت و مکان های نشستن غیر رسمی ایجاد کرده است. با یک منطقه استراحت و چای‌ خوری، کارمندان می ‌توانند فضا را برای کار یا استراحت انتخاب کنند، در حالی که یک اتاق رفاه نیازهای مختلف کارکنان را در دفتر برآورده می ‌کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت رنگی خاموش دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: homeworlddesign

تعداد بازدید: 132

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *