رنگ در طراحی دفتر اداری مدرن

رنگ در طراحی دفتر اداری مدرن

رنگ در طراحی دفتر اداری مدرن

طراحی دفتر اداری Civica در ایندور سفری پر از اشتیاق در فضای داخلی اداری است. با بیش از ۳۰ سال خدمات استثنایی در بهبود خدمات عمومی در سراسر جهان، شهرت Civica برای برتری نیروی محرکه در مأموریت تیم طراحی این پروژه بوده است. در ادامه این مقاله به روز طراحی داخلی اداری این شرکت می پردازیم.

بالا بردن عملکرد با طراحی داخلی اداری

این پروژه با مساحت قابل توجهی ۴۰۰۰ فوت مربع، به ما این امکان را می دهد که در هر گوشه ای خلاقیت و عملکرد را القا کنیم. هدف طراحان این پروژه ایجاد فضایی بود که نه تنها نشان دهنده تخصص دیرینه سیویکا باشد، بلکه نوآوری و همکاری را در میان تیم اختصاصی آن تشویق کند.

طراحی دقیق مناطق کاری، فضاهای مشارکتی و مناطق خصوصی برای تقویت بهره وری و تعامل از ویژگی های این پروژه می باشد. تیم طراحی قصد داشتند اطمینان حاصل کنند که دفتر سیویکا فقط مکانی برای کار نیست، بلکه مرکزی برای ایده‌ پردازی و تعالی است.

تبدیل فضاهای کاری به مراکز نوآوری

این تیم طراحی به توانایی خود برای زنده کردن دیدگاه های مشتریانشان افتخار می کنند. پروژه سیویکا گواهی بر تعهد آن ها به ایجاد فضاهایی است که نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه با ارزش‌ ها و آرمان‌ های سازمان‌ هایی که به آنها خدمت می‌ کنند همخوانی دارد.

طراحان مشتاقانه پیش‌بینی کرده اند که فرصت‌ های بیشتری برای تبدیل فضاهای کاری به مراکز نوآوری پر جنب و جوش، جایی که شرکت‌ هایی مانند Civica به ایجاد تفاوت در خدمات عمومی در سراسر جهان ادامه می‌ دهند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه رنگ در طراحی دفتر اداری مدرن دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 86

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *