رنگ در دکوراسیون کلینیک درمانی کودکان

رنگ در دکوراسیون کلینیک درمانی کودکان

رنگ در دکوراسیون کلینیک درمانی کودکان

رنگ در دکوراسیون کلینیک درمانی کودکان موضوع پروژه ای است در دل شهر تگزاس. یک مرکز مراقبت بهداشتی منحصر به فرد است که نه تنها به دلیل نیازهای پیچیده جمعیت کودکان و بزرگسالان جوان که به آن خدمات می دهد، بلکه به این دلیل که در همان ساختمان مدرسه Rosedale واقع شده است. این کلینیک دارای طراحی مدرن و ویژه ای برای کودکان است تا محیطی به دور از استراس و آرامش بخش را برای درمان کودکان فراهم کند. در ادامه این مقاله به ویژگی های آن می پردازیم.

خدمات مجموعه

مدرسه Rosedale برای خدمت به ۱۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه متنوع، و قابل توجه ایجاد شده و شامل فضاهای آموزشی تخصصی و همپوشانی برای جمعیت دانش آموزی از نظر پزشکی شکننده، اجتماعی/ رفتاری و انتقال به زندگی در جامعه است. این کلینیک علاوه بر خدمات رسانی به دانش‌ آموزان Rosedale که می‌ توانند پزشکانی مانند متخصصان مغز و اعصاب، چشم‌ پزشکان، مددکاران اجتماعی و پرستاران را به شیوه‌ ای یکپارچه‌ تر بدون از دست دادن تعداد زیادی از مدرسه ببینند، به بیش از ۸۵۰ کودک از جامعه بزرگتر نیز خدمات بهداشتی ارائه می‌ کند.

حواس پرتی مثبت برای بیماران با طراحی داخلی گرم

قبل از ساخت کلینیک جدید، بسیاری از خانواده‌ هایی که فرزندانشان در مدرسه تحصیل می‌ کنند، قبلاً از Dell Children’s استفاده می‌ کردند که در یک فروشگاه اجاره‌ ای در سراسر شهر قرار داشته است. اکنون در یک مرکز واحد قرار گرفته است و کاملاً با در نظر گرفتن این موضوع برای خانواده ها و دانش آموزان / بیماران طراحی شده است.

طراحی کلینیک شامل اتاق‌ های تجهیزات سازگار، و همچنین اتاق‌ های آزمایش، اتاق بازی متخصص زندگی کودک، فضای تست عصب روانشناسی، اتاق‌ های آزمایشگاه و تزریق، و فضاهای جلسات و پشتیبانی اداری است. جزئیات از یک محیط چند حسی گرم و دلپذیر پشتیبانی می کند و حواس پرتی مثبتی را برای بیماران و اعضای خانواده تحت مراقبت ایجاد می کند.

هماهنگی طراحی مدرسه و کلینیک

تیم طراحی با ASID، Ascension، Medxcel، پیمانکار، کارکنان کلینیک و دیگران همکاری کردند تا طراحی عملکردی و زیبایی شناختی کلینیک را با مدرسه هماهنگ کنند و در عین حال طراحی را به بهترین شکل برای رفع نیازهای کلینیک طراحی کنند. جلسات چشم انداز شامل مصاحبه با خانواده ها و کارکنان بوده است که بر اهمیت ارائه نظرات همه ذینفعان برای تعیین اهداف پروژه تاکید می کند.

برنامه‌ ریزی و طراحی با جلسات کمیته راهبری هفتگی و کارگاه‌ های چند رشته‌ ای هدفمند انجام شده، که اغلب از برگه‌ های داده‌ های اتاق سه‌ بعدی برای برقراری بهترین ارتباط با جزئیات طراحی و عملکرد فضاهای کلینیک استفاده می‌ کردند. پیج و پیمانکار در همان اوایل یک تیم یکپارچه ایجاد کردند که چشم انداز و اشتیاق قوی برای موفقیت پروژه به اشتراک گذاشتند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه رنگ در دکوراسیون کلینیک درمانی کودکان دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 49

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *