دکوراسیون دفتر اداری ساده و مدرن

دکوراسیون دفتر اداری ساده و مدرن

دکوراسیون دفتر اداری ساده و مدرن

در دنیایی که دائماً در حال تحول است، جایی که پایداری و نوآوری جنبه‌ های حیاتی در ساخت و طراحی فضاها هستند، پروژه‌ ای پدید می‌ آید که به طور استثنایی هر دو مفهوم را با هم ترکیب می‌ کند. این شامل دفاتر ساخته شده از شش کانتینر حمل و نقل بازیافت شده به عنوان یک پایه ساختاری است، ابتکاری که امکان ایجاد فضاهای نوآورانه، کاربردی و سازگار با محیط زیست را نشان می دهد. این مقاله به شرح پروژه ای در این زمینه برای طراحی داخلی دفتر کار می پردازد.

طراحی پلان مناسب با محیط اداری

این پروژه از نیاز مشتری به دفاتر منعطف ناشی می شود که می توانند در صورت نیاز به تخلیه انباری که در حال حاضر این امکانات را در خود جای داده است، جداسازی شود و حمل و نقل کند. از آنجایی که دفاتر در یک انبار هستند، عایق کاری مشکلی نبوده و باعث کاهش هزینه در ساختار و اسلب می شده است.

در طبقه همکف، شش کانتینر حمل و نقل ۲۰ فوتی به عنوان پایه استفاده شده که فضاهای ۶×۵ متری را ایجاد کرده است که اندازه مناسبی برای مناطق اداری است. اینها با راهروهای اصلی به هم پیوسته بودند و سه ماژول متناسب با نیازهای خاص شرکت را تشکیل می دادند که دارای مناطق عملیاتی، فروش، بازاریابی، تدارکات، اتاق جلسات، حمام، پذیرایی، اتاق بازی، کافه تریا و دفاتر مستقل برای مدیران و مدیر عامل بودند.

بهینه سازی مصالح در دکوراسیون اداری

نکته قابل توجه این پروژه بهینه سازی مصالح است. برش‌ های کانتینرها برای ساخت نیم‌ ساخت‌ ها و پارتیشن‌ های داخلی مجدداً مورد استفاده قرار گرفته اند که به هر عنصر هدف می‌ دهد و به هویت پروژه کمک می‌ کند. در نگاه اول، ممکن است باور شود که تمام ادارات به دلیل تقارن و یکپارچگی عناصری مانند درها، دیوارهای جداکننده و سقف، صرفاً ظروف به هم پیوسته هستند.

مساحت کل دفاتر ۳۵۰ متر مربع در انباری به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع می باشد. کنترل نور و دما به دلیل قرار گرفتن آن در یک انبار ضروری بود. دهانه های بزرگی ایجاد شد و سازه به طور عایق بندی شده بود و آب و هوا را با تهویه مطبوع تنظیم می کرد و اجازه می داد نور طبیعی از طریق پنجره های بزرگ وارد شود.

متریال

استفاده از ظروف و مواد بازیافتی هزینه ها، زمان و ردپای محیطی ساخت و ساز را کاهش داده است. این منجر به یک پروژه صنعتی و مدولارتر، با طراحی نوآورانه، عملکرد، و کیفیت معماری بالا، در حالی که به حفاظت از محیط زیست کمک می کند شده است.

مواد بازیافتی، استفاده مجدد و غیر آلاینده مورد استفاده در این پروژه شامل ظروف حمل و نقل مجدد برای سازه، فولاد بازیافتی برای سازه و مبلمان، استفاده مجدد از برش کانتینر برای پارتیشن ها و تقسیمات، و ترکیب پنجره های دو جداره با هوا می باشد. محفظه ای برای عایق حرارتی موثر

جمع بندی نهایی

به طور خلاصه، این دفاتر ساخته شده از ظروف حمل و نقل بازیافت شده، ترکیبی عالی از نوآوری، عملکرد و پایداری در طراحی معماری را نشان می دهند. آنها نشان می دهند که می توان با استفاده مجدد از مصالح و به کارگیری تکنیک های ساخت و ساز هوشمند، فضاهایی با کیفیت بالا ایجاد کرد و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک کرد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون دفتر اداری ساده و مدرن دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 87

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *