دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی مدرن

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی مدرن

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی مدرن

طراحی داخلی کلینیک زیبایی مدرن با ایجاد یک فضای فنی و آینده نگر در هیوستون، تگزاس موضوع این پروژه است. زیبایی یکپارچه یک عمل جراحی پلاستیک، پوست و مداسپا است که به افزایش زیبایی طبیعی فرد از طریق یک رویکرد یکپارچه اختصاص داده شده است. پس از تغییر نام تجاری که تصویر واضح و تک رنگ خود را به زیبایی‌ شناسی مدرن‌ تر و برجسته‌ تر تبدیل کرده، Medspa از روش طراحی داخلی در معماری معماری (روش) استفاده شده تا فضای داخلی مکان بهار، تگزاس را مجدداً طراحی کند و با استانداردهای برند جدید مطابقت داده شود.

استراتژی اصلی

این پروژه با تقلید از یک فروشگاه بوتیک، برای مشتریان خود در فضای پذیرایی رسمی با علامت هایی از لوگوی جدید Medspa که به یک پوشش دیواری با طراحی پیچیده را تزئین شده، طراحی شده است. کابینت و قفسه های سفارشی در کنار میز پذیرایی شیک نصب شده است تا نمایشگری مدرن برای مجموعه محصولات زیبایی لوکس این برند ارائه دهند. متد برای تمجید از دیوارها و قفسه‌ های خنثی، رنگ‌ های سبز و رژگونه را برای مبلمان و منسوجات به عنوان اشاره‌ ای به رنگ‌ های جدید برند Integrated Aesthetics انتخاب شده است.

فضایی آرام برای مشتریان

برای ارائه فضایی آرام به مشتریان برای استراحت قبل از قرار ملاقات، تیم طراحی یک بال مردانه و زنانه را با روشویی اضافه کرده که مشتریان می‌ توانستند قبل از انجام برخی روش‌ های زیبایی، صورت خود را بشورند و شاداب کنند. یک کافی‌ بار کامل با آینه‌ های عتیقه نیز در اتاق‌ های پذیرایی و استراحت برای مشتریان و کارکنان اضافه شده است.

برای به حداکثر رساندن فضای درون هشت اتاق معاینه، متد یک قطعه آسیاب کاری سفارشی، کامل با کابینت داخلی و یک ضیافت، طراحی کرد تا همه ابزارهای پزشکی را یکپارچه کند و صندلی اضافی برای حضور اعضای خانواده فراهم کند. در طبقه دوم، یک فضای مراسم رسمی، طراحی شده برای یادآوری پذیرایی، برای پذیرایی از مهمانی ها و جلسات آموزشی آموزشی برای اعضای جامعه اضافه شد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی مدرن دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 69

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *