دکوراسیون داخلی خانه زیتون اثر ساسان نواری فر

دکوراسیون داخلی خانه زیتون اثر ساسان نواری فر

دکوراسیون داخلی خانه زیتون

معمار اصلی : ساسان نواری فر

تیم طراحی و اجرا : ساسان نواری فر، رسول مظاهری

متراژ : ۱۵۰ متر مربع

پایان پروژه: ۱۴۰۰

موقیعت : اصفهان، ایران

دکوراسیون داخلی خانه زیتون یکی از واحدهای مسکونی طبقه هشتم یکی از بلوک های مجتمع زیتون واقع در خیابان رزمندگان اصفهان است. کارفرما به دلیل معماری برجسته این مجتمع و همچنین خدمات رفاهی و فضای سبز وسیع بین بلوک های مجتمع بازسازی این واحد را به فروش این واحد ترجیح داده درخواست طراحی داخلی مدرن برای خانه خود دارد.

تامین نور کافی در فضای داخلی خانه

در روند طراحی این پروژه با توجه به نورگیری این واحد از سه طرف، هایگلاس مات و رنگ خاکستری نسبتا تیره در نمای کابینت ها، کمدها و شلف های واحد استفاده شد و همچنین برای دلگیر نشدن فضا در شب، دیوار ها و کف از رنگ سفید استفاده شده است. استفاده از باریسول برای تامین نور آشپزخاته و استفاده از تعداد هالوژن های بیشتر در فضای نشیمن و پذیرایی به همین منظور بوده است.

ایجاد هارمونی در قسمت های بازسازی شده

یکی دیگر از چالش های طراحی این پروژه هارمونی و یکپارچگی صفحه کابینت با بین کابینت و همچنین سرامیک کف آشپزخانه بوده است، که با انتخاب صفحه مارمونایت طرح کلکته و بین کابینتی ۳ میلی متر از همین متریال و همچنین سرامیک با همان طرح به خوبی این یکپارچگی را در فضای آشپزخانه به وجود آورده است. بازسازی این پروژه شامل آشپزخانه، کناف و نورپردازی سقف، حمام و سرویس بهداشتی، کف آشپزخانه، سالن و اتاق خواب ها، تاسیسات و موارد دیگر می باشد که در مدت زمان ۴۵ روز کاری طراحی، اجرا و به کارفرما تحویل داده شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه  دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: ساسان نواری فر

تعداد بازدید: 307

2 دیدگاه‌

  1. سجاد گفت:

    طرح چوبی که بالای کابینت قسمت هود کارکردین در هیچ جای دیگه تکرار نشده و تناسب ندارد . بیشتر دقت کنید بیشتر ببنید کار تمیزی است ولی جذابیت ندارد فقط هست . فاخر نیست

  2. سجاد گفت:

    معمولی است و فاخر نیست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *