دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از آجر

دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از آجر

دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از آجر

قدم گذاشتن روی ۱۲۰ سال تاریخ همیشه خطرناک است. سن و سال می تواند همه چیز را زیر بار خود بپوشاند و تغییر و بهبود را غیر ممکن کند. با این حال، جایگزین کردن و پاک کردن تمام آن خاطره ها و شروع از ابتدا بی احترامی به نظر می رسد. در این مقاله به بررسی بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمانی قدیمی پرداخته می شود.

انتخاب گزینه ای میانه در طراحی دفضای خانه

طراح این پروژه یک گزینه سوم را درست داشته است که در میانه دو نگرش حفظ و جایگزینی انتخاب شده است. از یک طرف، آن ها عناصری از ساخت و ساز اصلی، کف‌ های موزاییکی با کاشی نولا، قاب‌ های روی سقف‌ ها را حفظ کرده اند.

از سوی دیگر، دیوارهای پارتیشنی، پایین آمدند تا فضایی را آزاد کنند که در غیر این صورت یک فضای تقسیم شده و خرد شده بودند، نه هم تراز با آنچه مشتری می خواست.

این فرآیند باعث شده است تا خاطرات و اصالت موجودر دربنا، لایه به لایه برداشته شوند. به جز قسمت هایی که دیوارهای آجری اصلی، قالب‌ های روی سقف، شکاف های ساختمانی و غیره ود را نمایان می کنند.

با راه اندازی این مرحله، چند مداخله چوبی را پیشنهاد کردیم که روی زمین قرار می گیرد بدون اینکه جریان موزاییک شکسته شود و هرگز تا آخر بالا نیاید. به این ترتیب، تمام ویژگی‌ها، پیچ‌ها و سقف‌های سبک کاتالونیایی برای پوشش دادن طول توزیع جدید قابل مشاهده خواهند بود.

ما برای ایجاد تعادل بین دو رویکرد ساختمانی تلاش کردیم:

روش قدیمی:

کار ساخت و ساز با سیمان و آب و روش جدید ساخت و ساز خشک بر اساس قاب های بلوط و لایه های چوب رنگ شده. قديمي بدون اينكه وزنه شود تحمل مي كند. روش جدید:

جدید بدون پاک کردن چیزی که قبلا بود گذاشته می شود.

 کاشی های استفاده شده در کف به صورت متقارن چیده شده است. دو دهانه بزرگ در انتهای مقابل، کف کاشی و قالب‌ بندی‌ هایی را که از توزیع اولیه فاصله دارند، نشان می‌ دهند.

یک طرف اتاق خواب و حمام اصلی را در بر می گیرد و طرف مقابل، اتاق غذا خوری، آشپزخانه، اتاق نشیمن و گالری را در بر می گیرد. آخرین فضا به عنوان یک بالکن در نظر گرفته شده است که می تواند هم به عنوان فضای داخلی و هم در خارج از یک سیستم از درهای تاشو عبور کند.

افزایش نمای باز

راهرو در مرکز دیگر به شکل اصلی وجود ندارد. در عوض، از یک حالت متقارن برای ایجاد توالی از مناطق استفاده می‌ شود که همراه با قوس‌ ها، نمای باز را تا حداکثر طول ممکن می‌ سازد.

این فضای ارتباطی جایی است که ساخت و ساز اصلی بهتر مورد توجه قرار می گیرد: دیوارهای آجری، طاق های کاتالونیایی، تیرهای آهنی و قاب های پنجره اصلی، در میان جزئیات دیگر.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از آجر دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن  و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 261

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *