دکوراسیون داخلی اداری پویا و مدرن

دکوراسیون داخلی اداری پویا و مدرن

دکوراسیون داخلی اداری پویا و مدرن

طرای دکوراسیون اداری امروزه از مهمترین بخش های یک فضای کار است که علاوه بر ایجاد ظاهری مطلوب برای کسب کار شما، ایجاد راندمان کاری بالا و پویایی در کارهای تیمی را در شرکت ها افزایش می دهد. در این پروژه دو منطقه کاری به طور جداگانه مرتب شده اند که در دو طرف منطقه فضای اداری قرار گرفته شده است. در این مقاله به بررسی این مقاله می پردازیم.

اولین منطقه برای بخش کسب و کار:

به طور جداگانه برای اطمینان از حریم خصوصی و راحتی برای تماس ها و تبادل اطلاعات با مشتریان قرار داده شده است. حوزه کاری دوم برای بخش های اداری، بازاریابی و محصول بزرگتر است. این بخش ها به دلیل نیاز زیاد به مبادله و در عین حال اجتناب از تحت تأثیر قرار گرفتن عملیات بخش بازرگانی با هم چیده شده اند.

ایجاد فضای تعاملی در دکوراسیون اداری

منطقه سرگرمی بزرگترین گره است که در مرکز دفتر واقع شده است و ارتباط و تعامل بین دو منطقه اصلی کار را ایجاد می کند. این یک فضای چند منظوره است که ترکیبی از سرگرمی ها، امکانات رفاهی و فعالیت های رویداد است. هدف از این حوزه ایجاد نقاط تعاملی است که تعامل و انسجام بین اعضای شرکت را تشویق می کند.

علاوه بر این، چندین فضای کاربردی دیگر (اتاق جلسه، باجه تلفن) نیز به موازات مناطق کار چیده شده است. اینها گره های کوچکی هستند که هدف آنها اتصال گروه های کوچکتر است. به طور خاص، ۴ اتاق جلسه به نام شهرهایی وجود دارد که در آن‌ ها نشان Stringee را داشته‌ اند، از جمله مکان‌ هایی که Stringee می‌ خواهد در آنجا قدمی پیش بگذارد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی اداری پویا و مدرن دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 78

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *