دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن با تم پاستلی

دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن با تم پاستلی

افزودن رنگ های پاستلی در دکوراسیون داخلی می تواند جلوه ی فضا را به طرز محسوسی برجسته و چشمگیر سازد. در  این بخش ما قصد بررسی یک نمونه از طراحی داخلی منزل با تم پاستلی را به شما معرفی کنیم. پروژه فلورا در شهر کی اف قرار  دارد و توسط استودیو SOD طراحی شده است. 

اشیا و مبلمان صورتی ملایم سالن نشیمن را می آراید. کابینت های صورتی نیز تمامی دیواره های آشپزخانه را می پوشاند. به علاوه در اتاق های خواب نیز استفاده از این رنگ لطیف و ملایم را مشاهده می کنیم. در فضای راهرو طراح با به کارگیری تنالیته آبی و خاکستری، این بخش را از فضای کرم رنگ سرویس بهداشتی و  تم رنگ های گرو و خنثی اتاق خواب کودکان، جدا ساخته است. 

طراح از کف پوش چوبی در سراسر فضای داخلی انتخاب کرده است. استفاده از این متریال فضای روشن و ملایم را کامل کرده است. اگر شما نیز رنگ های ملایم و پاستلی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود در نظر دارید؛ این نمونه می تواند ایده های خوبی به شما بدهد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیون دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ پاستلی در دکوراسیونتحرریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: homedesigning

تعداد بازدید: 636

۱ دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *