خانه ویلایی Cnr Virginia/ دفتر معماری Prineas

معماری خانه ویلایی Cnr

معماری و طراحی داخلی ساختمان ویلایی

خانه ویلایی Cnr Virginia/ دفتر معماری Prineas

شرح پروژه:

بازسازی مبتکرانه یک خانه سنتی فدراسیون، Cnr Virginia توسط استودیو پرینیاس صمیمیت و مقیاس میراث بودن این خانه را حفظ کرده است. در عین حال یک قست گسترده را برای زندگی معاصر پوشش می دهد. نمای جلویی اصیل خانه، به طور صادقانه ای بازسازی شده است، و یک حضور قوی در منظره خیابانی در حومه داخلی-شرقی خانه در کنزینگتون را حفظ کرده است.

در طراحی خانه ویلایی Cnr Virginia استودیو Prineas در داخل، استخوان های تاریخی خانه را حفظ کرده است. دیوارهای سفید و شفاف، توجه را به نشانه‌ های بارز معطوف می‌کنند، از جمله کف‌پوش‌ های چوبی ملایم، سقف‌ های قلعی پرآذین، و شومینه‌ های چدنی.

علاوه بر این، قسمت های افزوده شده جدید، به وضوح از طریق یک راهرو با شیشه های شفاف ظریف از خانه اصلی متمایز شده است. حیاط مجاور منظره سرزنده، از باغی دیده می شود که بصورت خردمندانه ای توسط بومیان استرالیایی کاشته شده اند تا با مناظر بوته زار پشت خانه همخوانی داشته باشند.

سطح پایین‌تر طبقه به‌طور متفکرانه، امتداد را از ارتفاع خیابان پنهان می‌کند و مقررات برنامه‌ریزی دقیق منطقه حفاظت‌شده را رعایت می‌کند. این افزودنی پر از نور، با تقلید شوخ‌آمیز از حجم‌ های شیب‌ دار نمای فدراسیون، فرم‌ های مینیمالیستی را که در چوب سیاه‌ شده و آجر قرمز بازیافتی، ادغام کرده است. فضای داخلی به این جلوه‌ ها با متریال دوگانه ادامه می‌ دهد، و پوشش‌ های براق و ناهموار را برای ایجاد عمق و بعد در فضای وسیع ترکیب کرده است.

آشپزخانه با سنگ کاغذی مشکی، یک ماده ساختمانی پایدار که لایه‌های متراکم کاغذ تجدیدپذیر با رزین را ترکیب می‌کند، مفصل‌بندی شده است. سنگ مرمر خاکستری شکل، لمس ظریفی می دهد، در حالی که وسایل مشکی و قاب به طور یکپارچه با کابینت ترکیب شده اند. یک نیمکت عمیق جزیره ای همراه با یک آویز خطی ظریف که به صورت بی وزن در بالا شناور است، گروه هایی از خانواده و دوستان را تشویق می کند تا به صورت غیررسمی جمع شوند.

نورگیر خطی در امتداد لبه مرزی فضای داخلی خانه، نور را جذب می کند و به سمت انباری سخاوتمندانه پیشخدمت، که فضای آماده سازی و امکانات آشپزخانه را پنهان می کند، منتهی می شود. دیوار های شیشه ای شفاف قابل اجرا، فضای داخلی را به صورت جانبی به باغ باز متصل می کند، جایی که یک عرشه سیاه رنگ خاکستری استخر را احاطه کرده است و پوشش گیاهی بومی محیط را پر می کند. در بالا، یک سوئیت اصلی، یک پناهگاه مرتفع برای استراحت و آرامش را تشکیل می دهد که مشرف به باغ وسیع و پشت بام های کاشی کاری شده مجاور است.

در سرتاسر خانه ویلایی Cnr Virginia، استودیو پرینیس چشم اندازهای آرام بخشی را طراحی کرده است و فضای داخلی را با مناظر ناهموار بومی خود یکی کرده. پالت تک رنگ بی انتها و ویرایش نازک مبلمان به شجره میراث خانه احترام می گذارد، در حالی که مداخلات معماری جدید گفتگویی محترمانه، بین قدیمی و جدید ایجاد می کند و فرصت های جدیدی را برای اتصال ایجاد کرده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویراین پروژه دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archdaily.com

 

تعداد بازدید: 375

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *