ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در طراحی داخلی کافه قهوه سفید

ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در طراحی داخلی کافه

ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در طراحی داخلی کافه

ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در طراحی داخلی کافه قهوه سفید تاریخچه ای از نحوه تعامل موفقیت آمیز با پس زمینه کلاسیک و مبلمان و دکوراسیون مدرن را بیان می کند. کافه قهوه سفید با مساحت ۸۰ متر مربع در شلوغ ترین خیابان عابر پیاده شهر ساراتوف در یک ساختمان آپارتمان سابق ساخته شده در اواخر قرن نوزدهم واقع شده است. در این مقاله به بررسی طراحی مدرن و متزیال های مورد استفاده در طراحی داخلی کافه قهوه سفید خواهیم پرداخت.

تقسیم بندی اصلی فضای داخلی کافه

در پس‌ زمینه گچ‌ کاری، می‌ توانید یک لوستر زیبا را ببینید که منحنی ناهمواری از نئون انعطاف‌ پذیر آزادانه آویزان است که روی میله معلق است. همچنین مانند سایر عناصر داخلی قهوه سفید، بخشی جدایی ناپذیر از فضا است.

 کافه از دو بخش تشکیل شده است:

  • قسمت ورودی که در آن یک کافه بار با چهارپایه بار، یک ویترین با قنادی ها، میزهای قهوه خوری بار
  • و یک قسمت خصوصی کافه با میزهایی که فضای آرام تری برای جلسات یا مهمانی شخصی دارد. قسمت خصوصی دارای صندلی های نرم عمیق، عثمانی، نیمکت، منسوجات و نورپردازی خاص است.

اهمیت نورپردازی در برخورد اولیه مشتری

نورپردازی نقش مهمی در فضای داخلی دارد. نئون منعطف واقع در بالای کافه بار اولین چیزی است که مهمانان کافه هنگام باز کردن درب آن را می بینند زیرا ایجاد اولین تاثیر بسیار مهم است. لوله‌ های نئون شیشه‌ ای معمولی در سالن دوم کافه، ریتم و نور کلی را تنظیم می‌ کنند که فضا را پر کرده و سایه‌ های دنج می‌ دهد.

انتخاب سبک ترکیبی برای طراحی داخلی

کف با کاشی های شاه ماهی تزئین شده است که هر دو سالن را متحد می کند. مبلمان در داخل کشور و توسط طراحان روسی طراحی و ساخته شده است. فضای داخلی کافه از فضای داخلی پاریس الهام گرفته شده است. طراح قصد داشته است فضای داخلی “نو” در نظر گرفته نشود. آن ها تصمیم داشتند سبک کلاسیک، میراث تاریخی و جزئیات مدرن، یک کافه و یک بار را ترکیب کنند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در طراحی داخلی کافه دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 111

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *