بررسی ۵۰ مورد از جدیدترین دکور مغازه میوه فروشی

دکوراسیون میوه فروشی ایران

بررسی ۵۰ مورد از جدیدترین دکور مغازه میوه فروشی

در بخش های گذشته در خط معمار به معرفی طراحی داخلی مغازه و فروشگاه های مختلف پرداختیم. آما آن چه به کمتر بدان توجه شده است، دکوراسیون میوه فروشی می باشد. بنابراین در این بخش قصد داریم به بررسی ۵۰ مورد از جدید ترین دکور مغازه میوه فروشی بپردازیم. طراحان توصیه می کنند که ورودی فروشگاه باید به گونه ای طراحی و ارائه شود که در نگاه اول باعث جذب مشتری شود. بنابراین بخشی است که باید در طراحی آن دقت فراوان داشت، زیرا نمای بیرونی مغازه بخشی است که مشتریان قبل از ورود با آنجا برخورد می کنند.

بعد از آن به فضای داخلی فروشگاه می رسیم. مهم ترین چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که اطمینان حاصل کنید که قفسه بندی شما دسترسی آسان توسط مشتریان داشته باشد و شارژ مجدد قفسه ها به سادگی صورت گیرد. از دیگر موارد مهم خود قفسه ها می باشند. باید از قفسه هایی استفاده کرد که علاوه بر نصب آسان، شستشوی آسانی نیز داشته باشد. با انتخاب سینی های متحرک برای قرار دادن محصولات، می توانید به راحتی آن ها را از قفسه ها جدا کرده و آن ها شستشو دهید. حتی میتوانید با استفاده از روکش های پلاستیکی میوه ها را در شرایطی بهتر در مدت زمان طولانی نگه داری کنید. یکی از نکات کلیدی آن است که سعی کنید تا قفسه ها را در ارتفاع قرار دهید تا مشتریان به سادگی خرید کنند.

اطمینان حاصل کنید که تمام محصولات از فاصله دور نیز به سادگی قابل دیدن باشند و مشتریان بتوانند به سادگی محصول مورد نظر خود را پیدا کند. با توجه به این که میوه و سبزیجات محصولاتی حساس هستند و در شرایطی نامساعد به سرعت فاسد می شوند، فضای داخلی باید تهویه ای مناسب و دمایی پایین تر داشته باشد. بعد از آن به انتخاب متریال می رسیم. سبد ها و قفسه های چوبی در دکوراسیون میوه فروشی جذابیت بیش تری را ایجاد می کند. در ادامه یک مجموعه از ۵۰ نمونه دکوراسیون میوه فروشی را برای شما کاربران گرامی آماده کرده و ارائه می دهیم، با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایراندکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران دکوراسیون میوه فروشی ایران

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 41,209

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *