نگاهی به پروژه های برتر دکوراسیون اداری Officesnapshot در سال ۲۰۱۹

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

نگاهی به پروژه های برتر دکوراسیون اداری Officesnapshot در سال ۲۰۱۹

وبسایت طراحی داخلی اداری Officesnapshot در طی مقاله ای پربازدید ترین مقاله های سال گذشته را معرفی کرده است. خط معمار نیز در این بخش قصد دارد تا نمونه های برتر  دکوراسیون اداری ۲۰۱۹ در این سایت را برای کاربران گرامی به اشتراک بگذارد.

McDonald’s

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه شامل دکوراسیون یکی از دفاتر اداری جدید McDonalds می باشد که در شیکاگو قرار دارد. تنوع در کارکردها در دفتر مرکزی مک دوناد منعکس کننده پذیرای گسترده شرکت می باشد. فضای کلاسیک سالن جلسات در تعامل با فضای کاری، محیط کاری صمیمانه ای را برای کارمندان ایجاد کرده است. هر یک از عناصر معماری به تنهایی و در همکاری با فضاهای اطراف خود عمل می کند.

Slack

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراح در طراحی این پروژه از طبیعت الهام گرفته است. این دفتر اداری در کالیفرنیا قرار دارد. تیم کاری این شرکت در هر طبقه ارزشی را مشاهده می کنند که منعکس کننده نظم و تنوع موجود در طبیعت است.

BPX Energy

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

در این پروژه طراح سعی کرده تا فضایی راحت شبیه به محیط خانه را برای کارمندان طراحی کند. این دفتر شامل ۲۴۰ فضای کاری ساخته شده از پارتیشن های شیشه ای قابل تخریب می باشد. پنجره های تمام قد دراین دفتر کاری باعث می شود تا کارمندان از چشم انداز زیبای منظره شهری و نور طبیعی در طول روز بهره مند شوند. هر یک از کارمندان دارای اتاق شخصی خود می باشند. دیوارهای شیشه ای اتاق ها امکان اتصال و شفافیت را برای کارمندان فراهم می آورد.

Gensler

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه شامل طراحی داخلی یک دفتر کار معماری در کالیفرنیا می باشد که توسط خود معماران انجام گرفته است. هدف اصلی در دیزاین پروژه  این است که کارفرما  گفتمان آینده کار را برای یک تجارت خلاق هدایت کند. با توجه به موقعیت قرارگیری دفتر در چنین منطقه ثروتمندی، مکان جدید آن ها فرصتی برای افزایش ارتباطات مستحکم با جامعه افراد و همچنین اتصالات درونی فضا فراهم می کند.

Barry Callebaut

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراح در این پروژه که شامل یک دفترکاری صنایع غذایی می باشد، فضایی رنگارنگ و هیجان انگیزی را طراحی کرده است. این پروژه در استانبول قرار دارد. رنگهای دلپذیر، اشکال الهام بخش، خطوط و اشکال ظریف – برای ایجاد یک فضای اداری مدرن خلاصه می شوند. همچنین این دفتر با تمرکز بر کارآمدترین چیدمان کارگاه، فضای بهداشتی با استفاده از رنگ های روشن طراحی شده است.

 Airbnb

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

در این پروژه نیز ما دوباره شاهد طراحی دفتر کار معماری هستیم که توسط خود معمار طراحی شده است. طراحان در این پروژه داخلی، فضایی را طراحی کردند که منعکس کننده ارزش های شرکت می باشد. این پروژه در سان فرانسیسکو قرار گرفته است.

Trend Micro Offices

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

کارفرما در طی بازسازی دفتر کارخود از طراحان خواست، تا فضای کاری مشترک با پلان بازی را طراحی کنند تا بر  افزایش رفاه کارمندان، میهمانان و مشتریان تمرکز داشته باشد. علاوه بر این می خواست با افزایش انرژی، تحرک بیش تری را در محیط کار ضمن رفاه کارمندان و مشتریان ایجاد کند.

AmorePacific

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراح در این پروژه که دفتر کار یک شرکت تجاری لوازم آرایشی و بهداشتی است، از متریال خام و رنگ های برجسته استفاده کرده است. این دفتر اداری در سئول قرار دارد. پلان C شکل به بخش های مختلفی برای کارهای گروهی و مشارکت کارمندان تقسیم شده است.

Booking.com

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه در یکی از مناطق پر تردد آمستردام قرار دارد. طراحان در طراحی دفتر مسافرتی، فضای جدیدشان را به همان فضای پر جنب وجوش مناطق اطرافش تبدیل کردند.

Confidential Client

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

هدف اصلی در این پروژه ایجاد فضایی با انرژی برای کارمندان، برای افزایش بازدهی کار می باشد. ویژگی های منحصر به فرد طراحی در سراسر با استفاده از کفپوش های استاندارد، سقف و محصولات روشنایی به روش های جدید حاصل شد و در نتیجه راه حل های مقرون به صرفه اما تاثیر گذار حاصل شد.

 Element AI

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراح در این پروژه فرهنگ پویا شرکت را منعکس می کند و فضایی را برای پیشگامان دنیای AL فراهم می آورد. در فضای داخلی با استفاده از آجر و بتن که دو متریال متصاد هستند فضایی متعادل را ایجاد کرده اند.

Hinshaw & Culbertson

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه شامل طراحی داخلی یک دفترکار حقوقی می باشد که در شیکاگو قرار دارد. با داشتن یک پلان کف باز، کارمندان امکان دسترسی مستقیم به نور طبیعی، چشم انداز فضای بیرونی را دارند. همچنین این نوع پلان سلسله مراتب فضای اداری را میان کارمندان از بین می برد. سازماندهی فضایی منعکس کننده ماهیت متفکر مدیریت و فرهنگ شرکت می باشد.

Indeed

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراح در این پروژه از گیاهانوفرم های منحنی فضای کاری آرام و دنجی را ایجاد کرده است. این دفتر در توکیو قرار دارد. این دفتر کلیه امکانات رفاهی را که در یک دفتر فناوری مدرن انتظار می رود، شامل سالن ها، کافه ها، اتاق های بازی و اتصالات را دارد.

Kolektif House Coworking

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

شرکت فناوری Vodafone  در استانبول ترکیه قرار دارد. این پروژه پنج طبقه از یک ساختمان را در بر می گیرد. طراحان این ساختمان را به فضایی برای ایجاد اجتماع و تعامل اجتماعی تبدیل کردند. کلیه مبلمان، چوب، و عناصر نورپردازی در این پروژه توسط طراحان طراحی شده است.

Narrative Science

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

گسترش فضای کاری جدید این شرکت فن آوری در شیکاگو به منظور دستیابی به یک طراحی استراتژیک و متفکرانه برای رشد فعلی و آینده شرکت ایجاد شد.

 PwC

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه که در پاریس قرار گرفته است به دنبال ایجاد دفتری بودند که بیش از یک فضای کاری ساده بود. ، آن ها بر این اساس یک آزمایشگاه، یک مکان برای همکاری و فعالیت های مشترک که همه جانبه و خلاق است را ایجاد کردند.

SAP

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

استراتژی اصلی در این پروژه ایجاد فضای کاری سالم هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی می باشد. معمولا در دیزاین دفاتر فناوری و تکنولوژی گیاهان را به کار نمی برند، اما در این پروژه طراح این محدودیت را درهم می شکند و سعی بر به کار بردن گیاهان طبیعی در این فضا می باشند.

Shaw

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

هدف اصلی در طراحی داخلی این شرکت که یک دفتر طراحی است، صورت زیر می باشد:

بهبود نحوه عملکرد کارمندان و افزایش همکاری.

جذب و حفظ بهترین استعدادها در حال و آینده.

ایجاد فضای کاری سالم برای کارمندان.

طیف وسیعی از فضای کاری از پلان باز گرفته تا مناطق مشترکی که تعامل تیمی در آن ها صورت می پذیرد، سالن های استراحت به کارمندان این امکان را می دهد تا کارهایشان را به بهترین نحو انجام دهند.

 Skender

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه شامل طراحی یک دفتر ساخت و ساز می باشد که در شیکاگو قرار دارد. فضای جدید کاری این شرکت با هدف افزایش روحیه کار گروهی ایجاد شد. مرکز اصلی شرکت در ارتباط با کارمندان، یک محیط مشترک و پرجنب و جوش با پلان باز را پشتیبانی می کند. یکی از موفقیتهای مهم این پروژه این است که بازار املاک و مستغلات را از طریق بسیاری از تورهای درخواستی به آنها منتقل می کند. این باعث ایجاد جلسات مهم با شرکای صنعت و دسترسی به مشتریان بالقوه می شود.

 Smart Dubai

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه به لحاظ مفهومی از مناطق بیابانی و تپه های موجی شنی الهام گرفته است. این رویکرد در عین حال که بر حرکت و سیالیت در فضا تأکید می کند و ساختارهای آلی را ایجاد می کند.

The Assemblage Coworking

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

یکی از چالش های اصلی در این پروژه افزایش نور طبیعی در فضای داخلی و مبلمان راحت و مدرن جهت افزایش کیفیت کار گروهی بود.

Turner Broadcasting

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

این پروژه شامل دکوراسیون داخلی یک شرکت رسانه و مدیا است که توسط استودیو Rapt طراحی شده است. اگر به خاطر داشته باشیم در طی بخش های گذشته نمونه های مختلفی از این دفتر معمار را برای شما به اشتراک گذاشتیم.

Two Sigma Collision Lab

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

نور طبیعی از طریق پنجره های تمام قد که چشم انداز زیبای منهتن را قاب کرده است، وارد فضای داخلی می شود. طراحان در این پروژه جهت افزایش عملکرد کارمندان فضایی با پلان باز را طراحی کرده اند.

 Varonis

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراحی این دفتر کار شامل بخش های مختلفی از جمله فضای کار با پلان باز و بسته، فضاهای کار گروهی و سالن جلسه و همچنین یک سالن اجتماعات می باشد.

 Via Transportation

دکوراسیون اداری ۲۰۱۹

طراحان فضای عمومی این دفترکار را به عنوان یک فضای عمومی طراحی کردند و عناصری که به کار بردند شامل موارد زیر می باشد: دیوارهای بتنی، پلان ها و مسیرهای گرافیکی، روکش هایی که نمایانگر اصول شهری هستند، قالب های چوبی که در سالن های ملاقات و سایر اتاق ها به کار رفته اند و  در نهایت استفاده از رنگ های شفاف و برجسته که معرف شخصیت این دفتر می باشد.

در این بخش به دکوراسیون اداری ۲۰۱۹ پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 1,277

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *