بازسازی و تزئین نما ساختمان مسکونی با آجرکاری بافت دار

 

بازسازی و تزئین نما ساختمان مسکونی با آجرکاری بافت دار

بازسازی و تزئین نما ساختمان مسکونی با آجرکاری بافت دار

بازسازی و تزئین نما ساختمان مسکونی با آجرکاری بافت دار پروژه ای است با غییر کاربر به جهت حفظ سرمایه که در شهر لندن قرار گرفته است. این مکان محل استقرار خیریه جوانان لندن بوده است که اکنون به ۹ واحد مسکونی جدید تبدیل شده است. London Youth یک موسسه خیریه است که بر حمایت از باشگاه های جوانان در سراسر لندن تمرکز دارد، اگرچه آنها مجبور بودند سایت های خود را به دلایل هزینه و نگهداری بفروشند. آنها فضاهای آینده خود را از طریق توافق نامه های حقوقی و برنامه ریزی ایمن کرده اند تا اطمینان حاصل شود که فضای کنترل شده اجاره ای به عنوان بخشی از قرارداد فروش و مجوز تضمین می شود.

موقعیت سایت پروژه

این مکان اکنون شامل یک سالن ورزشی و یک باشگاه جوانان محلی است که همگی در زیر فضاهای تجاری قرار دارند و می توانند به خرید مسکن کمک کنند. سایت اینجا یک سوله بدون پنجره و بدون گرمایش با قاب پورتال بوده است. سایت گوشه ای بین خانه های پلکانی و یک بار دوستانه و دوست داشتنی محله قرار داشته است.

برای رسیدگی به تغییر مقیاس بین خیابان‌ ها، حجم کلی را بر روی ردپای بزرگ‌ تر که از طریق یک سری ایوان‌ ها یا بالکن‌ های داخلی انجام می‌ شود، جبران شده است، که سپس به خطوط مختلف اطراف می‌ پردازد. این منجر به یک سری از حجم های مفصلی می شود که با آجرکاری بافت دار تزئین شده در سرتاسر هر صفحه طبقه، ایجاد حس هویت می کند.

حفظ مجموعه از طریق بازسازی

هدف طراحانش این بوده که تحت فرآیند فشرده سازی معماری زیبا با کمترین بودجه و مهمتر از همه فراهم کردن خانه های با کیفیت با حداقل امکانات باشد. این خیریه امروز بدون این برنامه مسکن نمی توانست در جای خود باقی بماند. این روند حفظ استفاده مدنی به عنوان یک سود جبرانی ناشی از فشار تجاری یک مذاکره است. یکی از مواردی که اغلب در بسیاری از پروژه‌ های مقاوم‌ سازی بزرگ‌ تر با آن رو به‌ رو هستیم که اغلب این تنها راه برای جلوگیری از متروک شدن ساختمان‌ های فهرست‌ شده بزرگ‌ تر است.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه بازسازی و تزئین نما ساختمان مسکونی با آجرکاری بافت دار دعوت می نماید.

 

 

تحریریه  خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *