بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی ساختمان با گروه معماری آوگون

بازسازی ساختمان قدیمی

همانطور که می دانید ساختمان ها عمر مفیدی دارند و پس از گذشت چند سال تأسیسات ساختمان ها و بافت آن ها فرسوده شده و از بین می روند و نیاز به تعمیر و یا تعویض می یابند. از طرفی دیگر نیز نیاز انسان ها با توجه به وضعیت کاری و زندگیشان به مرور زمان تغییر می یابد. به عنوان مثال ممکن است با توجه به تغییر موقعیت زندگی، نیاز داشته باشند بخشی از فضای غیر ضروری در محیط زندگی و یا کار را حذف کرده و یا بخشی را به آن بیفزایند و یا اینکه بخواهند علی رغم نیازهایی که دارند، محیط زندگی و کاری منطبق با مد روز داشته باشند. در بسیاری از موارد تعویض محل زندگی و یا محیط کار و خرید فضای جدید و یا تخذیب و نوسازی ساختمان ها با توجه به شرایط اقتصادی وجود ندارد. از این رو تعمیر و بازسازی ساختمان قدیمی بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای داشتن فضای زندگی و کاری متناسب با نیازهای روز می باشد. خط معمار در این بخش تمام نکات ریز و درشتی که شما ممکن است در بازسازی ساختمان خود بدان نیاز داشته باشید را شرح خواهد داد. اگر شما هم قصد بازسازی و تعمیر ساختمان خود هستید توصیه می کنیم همراه ما در این بخش از خط معمار باشید. اولین و شاید بتوان گفت مهم ترین مساله در بازسازی ساختمان این است که با یک تیمی قوی و متخصص در بازسازی ساختمان در ارتباط باشید تا شما را در رابطه با نحوه ی بازسازی و برآورد هزینه ها راهنمایی کند. گروه معماری آوگون با دارا بودن مجموعه ای متخصص در بازسازی و طراحی داخلی ساختمان، آماده ی ارائه تمامی خدمات بازسازی ساختمان با کاربری های مختلف از صفر تا صد می باشد. اکنون در ادامه همراه ما در خط معمار باشید.

جهت ارتباط با گروه معماری آوگون با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

بازسازی ساختمان ها به چند صورت انجام می پذیرد:

ممکن است این سوال نیز برای شما پیش آید که بازسازی به چند صورت انجام می گیرد. در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که به طور عمده بازسازی ساختمان ها به دو صورت انجام می پذیرد:

_ بازسازی کلی: در برخی از موارد شما تصمیم دارید تا بافت های فرسوده را مرمت کرده و افزون بر بهسازی بافت های قدیمی و پوسیده، تغییراتی نیز در پلان و تقسیم بندی فضا ایجاد کنید. همچنین ممکن است قصد بازسازی و ترمیم بخش های اصلی را داشته باشید که بر استحکام ساختمان تاثیر دارند.

_ بازسازی جزئی: در برخی از موارد ممکن است که تصمیم دارید تا بازسازی جزئی کرده و تنها بخش هایی که از لحاظ زیبایی در معرض دید هستند را تعمیر کنید.

اگر شما قصد دارید تا تمامی نکات مرتبط با بازسازی ساختمان مسکونی را بدانید می توانید جهت مطالعه به لینک مقاله ی زیر مراجعه نمایید:

_ بازسازی خانه و منزل مسکونی

مراحل بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی ساختمان قدیمی معمولا در سه مرحله ی زیر انجام می گیرد:

مشاوره و بازدید: بدین صورت که پس از مشاوره و توافق اولیه، مرحله ی بازدید از پروژه و طراحی آن صورت می گیرد. در این مرحله طراحان به محل پروژه مراجعه می نمایند و بافت هایی که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند را مشخص می کنند و پس از آن با توجه به نیازها و خواسته های کارفرما به طراحی مجدد فضاهای داخلی می پردازند.

تخریب: پس از این که بخش هایی که نیاز تعمیر و یا تغییر دارند مشخص شده و طرح به تأیید کارفرما رسید، مرحله تخریب آغاز میشود. در این مرحله بخش هایی نیاز به حذف شدن و یا تعمیر دارند با رعایت اصول ایمنی تخریب می شوند.

ساخت: پس از این که بخش های اضافی حذف شده و تخریب بافت های مورد نظر انجام شد، اجرا و ساخت بر اساس طراحی تأیید شده، آغاز می شود. در این مرحله است که اهمیت حضور فرد متخصص و استفاده از متریال با کیفیت مشخص می شود.

صفرتا صد بازسازی ساختمان شما با گروه معماری آوگون

بازسازی ساختمان قدیمی

صفرتا صد بازسازی ساختمان با گروه معماری آوگون

شرکت معماری و طراحی داخلی آوگون با دارا بودن مجموعه ای جوان، متخصص، خلاق، پویا، با تجربه و آشنا با جدید ترین و بروز ترین متدها در طراحی داخلی و معماری، تقریبا بیش از یک دهه است که در زمینه معماری و طراحی داخلی و به علاوه بازسازی ساختمان هایی با کاربری های مختلف چون مسکونی، اداری و تجاری فعالیت خود را آغاز کرده است. به علاوه این مجموعه موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی گشته و پروژه های متعددی را در زمینه بازسازی و طراحی داخلی انواع ساختمان ها از خود به جای گذاشته است. گروه معماری آوگون آماده ارائه خدمات صفر تا صد بازسازی، ازجمله بازسازی خانه قدیمی، بازسازی ویلا، بازسازی آپارتمان و بازسازی فضاهای اداری، تجاری و درمانی می باشد. شما می توانید با متخصصان و کارشناسان گروه معماری آوگون تماس گرفته و یا این که به دفتر مراجعه نموده و پس از مشاوره با متخصصان آن، با خیالی آسوده کلیه امور بازسازی پروژه ی خود به گروه معماری آوگون بسپارید.

جهت مشاوره بازسازی پروژه ی خود با متخصصان و کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه کار بازسازی ساختمان توسط گروه معماری آوگون

دیدن و بررسی پروژه های انجام شده توسط معماران باعث می شوند تا شما با سبک کاری و کیفیت طراحی و اجرای آن ها آشنا شوید. مهم تر از همه مشاهده و بررسی پروژه های به شما این اطمینان را خواهد داد تا با خیالی آسوده پروژه های بازسازی خود را به آن ها بسپارید. از این رو در ادامه برخی از جدیدترین پروژه های بازسازی شده توسط گروه معماری آوگون را برای شما کاربران گرامی به اشتراک خواهیم گذاشت.

تصاویر قبل و بعد از بازسازی ساختمان سیمرغ

تصاویر قبل و بعد از بازسازی دفتر صادقی

تصاویر قبل و بعد از بازسازی مطب ENT

پروژه هایی که در بالا مشاهده نمودید تنها برخی از نمونه های اجرا شده توسط گروه معماری آوگون می باشند. اگر شما قصد دارید با سایر پروژه هایی که توسط این مجموعه طراحی و به اجرا در آمده بیش تر آشنا شوید می توانید به وبسایت زیر مراجعه نمایید:

Avgoon.org

هزینه و یا بودجه بازسازی ساختمان

یکی از مسائلی که در طی بازسازی ساختمان ها ذهن کارفرمایان را مشغول خواهد کرد بی شک هزینه های مرتبط با بازسازی می باشد. امروزه با توجه با افزایش مصالح و همچنین دستمزد اجرا باعث افزایش هزینه های بازسازی شده، اما شما می توانید با مشورت با افراد با تجربه در این زمینه تا حد امکان از پرداخت هزینه های اضافی بکاهید و بازسازی ساختمان خود را با بودجه ای که در نظر گرفته اید به بهترین شکل انجام دهید. لازم به ذکر است که به طور قطعی نمی توان هزینه های بازسازی را مشخص کرد. هزینه های بازسازی تحت تأثیر عوامل مختلفی چون متراژ ساختمان، نوع کاربری، کیفیت مصالح و متریال کاربردی به طور تغییر خواهد کرد. از طرفی دیگر نیز نرخ ارز هر روز در حال تغییر می باشد و با توجه به این موضوع نمی توان قیمت مشخص و واحدی را در نظر گرفت.

جهت مشاوره و اطلاع از هزینه های بازسازی پروژه ی خود با متخصصان و کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 192