بازسازی داخلی دفترکار

بازسازی داخلی دفترکار

بازسازی داخلی دفترکار

بازسازی داخلی دفترکار یک فرآیند حیاتی است که با دقت و توجه به جزئیات انجام می‌ شود. هدف این بازسازی ایجاد فضایی کارآمد، زیبا و متناسب با نیازهای کارکنان و سازمان می‌ باشد. این امر شامل طراحی چیدمان مناسب، انتخاب مصالح و رنگ‌ های مناسب، بهبود نور و تهویه و همچنین ایجاد فضاهای خلاقانه و مشارکتی است. پروژه فوق نمونه‌ ای موفق از این رویکرد است. در این پروژه، جوهر مدرنیته و پویایی الهام‌ب خش طراحی بوده و فضای کار جدید، انعطاف‌ پذیر، خلاق و پاسخگو به نیازهای کارکنان خلق شده است.

شرح پروژه بازسازی داخلی دفترکار

این پروژه شامل بازسازی داخلی دفترکار است که مروج رویدادهای فرهنگی و موسیقی بوده و طراحی آن از جوهر مدرنیته و پویایی هدایت کننده شرکت است، نشات می گیرد. در اولین بازدیدی که توسط معماران از فضای پیش از بازسازی انجام گرفته شد، فضایی به ارتفاع ۴ متر و عمق بیش از ۱۳ متر با یک نما به سمت شمال، دو شبستان طولی یافته شد که توسط دو نورگیر روشن شده است. بخشی از فضایی که در مجاورت سقف‌ ها قرار داشت، مشکلات مکرر نشتی داشت، بنابراین فضا دارای پتینه‌ ای قدیمی بود که به نظر طراحان بسیار جذاب بود.

بازسازی به دنبال ایجاد فضایی بود که هویت شرکت را منعکس کند، تعادلی بین فضای از قبل موجود، که نشان دهنده دنیای غیرتجاری فرهنگی و موسیقی است که در آن حرکت می کند، و فضای پیچیده، که نشان دهنده نام تجاری و ظرافت شرکت است، ایجاد کند.  راه حل های غیرفعال علیرغم برنامه فشرده نیازهایی که مشتری برای طراحان مشخص کرده بود، ایده واضح دیگری که باید عملکرد دفاتر را بهبود می بخشید این بود که فضایی با عمق زیاد که به عنوان یک فضای کاری عمل کند، باید دارای پاسیو باشد. به این ترتیب از مزایای جهت گیری جنوبی برای معرفی نور طبیعی استفاده می شود، تهویه متقاطع مجاز می شود و به عنوان یک فضای فرار بصری برای استفاده کنندگان از فضا عمل می کند. اینها راه حل های غیرفعال هستند که به طراحان در صرفه جویی در مصرف برق و بهبود آسایش و رفاه کاربر با هزینه تقریباً صفر کمک می کنند.

در نهایت طراحان در طراحی داخلی دفترکار فوق از مورفولوژی فضا و توزیع شبستان ها برای ایجاد دو ارتفاع در فضا استفاده کردند. یکی از شبستان ها برنامه محتوی بیشتر را با ارتفاع کمتر و دیگری برنامه بازتر و انعطاف پذیرتر را جمع آوری می کرد که از ارتفاع کامل فضا بهره می برد. همچنین، دسترسی به فضا، لابی و پاسیو جدید معرفی شد تا از ورودی آن مطالعه کاملی از دفاتر انجام شود. برای تقویت این ایده، از منبع طاق و طاق سیمی استفاده شد که از نمای دسترسی تا پاسیو قابل تشخیص است.

مواد طبیعی و در ساده ترین بیان آنها مطابق با ارزش های شرکت، پالتی از مواد طبیعی برای نوسازی استفاده شده است که همراه با پوشش گیاهی و نور طبیعی، محیطی دلپذیر برای حرکت با انگیزه ایجاد می کند. ارتفاع فضا به دو قسمت سازماندهی شده است. قرنیز که با سبکی رسمی تر، عناصر تکمیل شده با روکش های ظریف ساخته شده است. مبلمان از عناصر ساده ای ساخته شده اند که به دنبال تداوم آمیختن بافت خشن با پیچیدگی است. در پایان، در پروژه از دستورالعمل‌ هایی مانندحفظ تعادل بین راحتی و عملکرد برای ایجاد یک هماهنگی و هماهنگی پیروی شده است که در سایر پروژه‌ های بازسازی اداری که طراحان انجام داده‌ اند. تصویر نماینده شرکت با هدف دستیابی به فضای کاری که به مراقبت از رفاه کاربر کمک می کند و بهره وری تیم را بهبود می بخشد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر بازسازی داخلی دفترکار دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

منبع: Archilovers

تعداد بازدید: 29

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *