بازسازی خانه ویلایی با ترکیب سنتی ایستری با سبک صنعتی مدرن

بازسازی خانه ویلایی با ترکیب سنتی ایستری با سبک صنعتی مدرن

بازسازی خانه ویلایی با ترکیب سنتی ایستری با سبک صنعتی مدرن

پروژه بازسازی خانه ویلایی با ترکیب سنتی ایستری با سبک صنعتی مدرن متعلق به ویلایی است که در قرن شانزدهم ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ با مبلمانی با بالاترین کیفیت و رنگ سازگار با محیط زیست به طور کامل بازسازی شده است. تیرهای قدیمی که قرن هاست این ویلای زیبا را قاب کرده اند نیز بازسازی شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این پروژه می پردازیم.

متریال های قدیمی در بازسازی جدید

در این پروژه بازسازی، سنگ های قدیمی مورد استفاده جدید قرار گرفته است. سنگ مرمر با بالاترین کیفیت از معادن ایستری برای تزئین خانه استفاده شده است. زیبایی فضای داخلی ویلا از سه طبقه تشکیل شده است که به طور موفقیت آمیزی ترکیبی از سبک سنتی ایستری با سبک صنعتی مدرن است که این مکان را به طور ویژه جذاب می کند.

دارای ۵ اتاق خواب بزرگ، ۵ حمام، یک استخر بزرگ با آبشار، یک اتاق نشیمن بزرگ با آشپزخانه، پاسیو و فضای استراحت است. فضای داخلی شیک با رنگ های قوی، تخت های راحت و حمام های بزرگ شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این خانه همچنین دارای یک شومینه سنگی باستانی بزرگ و یادگارهای بسیاری از گذشته باشکوه خود است.

پلان پروزه

فیلم نامزدی گلدن گلوب (میراث عموی من) در سال ۱۹۸۷ قبل از بازسازی در اینجا فیلمبرداری شده است. فضای نشیمن و ناهار خوری اپن کانسپت به همراه آشپزخانه و توالت کاملا مجهز در طبقه همکف واقع شده است. سه اتاق خواب بزرگ، همه با حمام اختصاصی در طبقه اول واقع شده اند که در یکی از اتاق خواب ها یک تراس قرار دارد که می توانند مستقیماً به باغ دسترسی داشته باشند. دو اتاق خواب راحت دیگر، همچنین هر کدام با حمام اختصاصی، در طبقه دوم قرار دارند.

محوطه سازی ویلا

این ویلا توسط یک باغ مدیترانه ای زیبا با درختان اسطوخودوس، رزماری و زیتون احاطه شده است که در آن استخر خصوصی با طراوت در انتظار شماست و شما را به استراحت در این واحه زیبا دعوت می کند. برای جمع آوری تجربه خود در این ویلای خارق العاده، صاحبان می توانند ورزش های آبی مختلف را با تخفیف ارائه دهند. قایق‌ های تفریحی و سایر قایق‌ ها نیز می‌ توانند ترتیب داده شوند. برای کسانی که می خواهند واقعاً استراحت کنند – یک معلم برتر یوگا می تواند به ویلا بیاید و کلاس خصوصی یا گروهی و همچنین ماساژ ارائه دهد. زیرا این ویلا فضای لازم و مناسب برای این فعالیت ها را در خود دارد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه بازسازی خانه ویلایی با ترکیب سنتی ایستری با سبک صنعتی مدرن دعوت می نماید.

تحریریه: خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 133

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *