ایده هایی خلاقانه برای دیوار در طراحی داخلی

طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار

ایده هایی خلاقانه برای دیوار در طراحی داخلی

برای تمامی ما به عنوان طراح و معمار، پیش می آید که کارفرما از ما می خواهد که بر روی یکی از دیوارهای فضا، در طراحی داخلی یک پروژه، یک کار خاص و خلاقانه انجام دهیم. اما چه خلاقیتی؟! خلاقیت تا کجا؟ دست ما در ارائه طرح خلاقانه تا چه حد باز است؟ پاسخگویی به این سوالات بسیار دشوار و ارائه دادن طرح خلاقانه بسی دشوار تر است!

باید طرح های بسیاری دید، بررسی نمود و با فضایی که در حال طراحی آن هستیم و البته!!! نظرات کارفرما مورد تطبیق و بررسی قرار داد. گشت و گذار در اینترنت و مشاهده ی نمونه ها، اولین کاری است که به ذهن همه ما می رسد. در این بخش برای شما، نمونه هایی از ایده های خلاقانه برای طرح روی دیوار را اماده نموده ایم. در این طرح ها، از ایده ی تکراری نوشته بر روی دیوار خواهید دید تا استفاده از دوچرخه بر روی دیوار به عنوان یک المان!

با ما در این بخش از خط معمار همراه باشید.

طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار طراحی دیوار،طرح خلاقانه بر روی دیوار

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,469

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *