ایده خلاقانه برای طراحی ورودی کافی شاپ

ایده خلاقانه طراحی ورودی کافی شاپ

ایده خلاقانه برای طراحی ورودی کافی شاپ

در این بخش خط معمار قصد دارد تا شما را با ایده خلاقانه برای طراحی ورودی کافی شاپ آشنا سازد. همانطور که طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران اهمیت دارد، طراحی ورودی آن نیز حائز اهمیت است. نمای بیرونی کافی شاپ و رستوران باید به گونه ای باشد که هنگامی که افراد از کنار آن عبور می کنند جذب آن شوند. طراحان از ایده ای جذاب و چشمگیر در طراحی نمای و فضای نشیمن بیرونی این کافی شاپ استفاده کرده اند. فضای بیرونی این کافی شاپ شبیه به تکه های پنیر با رنگ چشمگیر زرد طراحی شده است. این فضا در شهر Chendu در چین قرار دارد و  طراحی آن  را استودیو Towo انجام داده است. قبل شرح پروژه بهتر است کمی راجع به این دفتر معماری بپردازیم.

استودیو طراحی TOWO

استودیو TOWO design شامل مجموعه ای از طراحان پیشگام هستند که فعالیت خود را در شانگهای چین آغاز نموده و متعهد به پراگماتیسم و نو آوری هستند. آن ها متعهد به خلق فضایی تجربی هستند که به طور عمیق ریشه در افکار مردم دارد. آن ها با مطالعه دقیق زندگی، به نکات برجسته ای که بر روی عادت های فرهنگی مردم ساخته شده، دست می یابند. آن ها از طریق هنر، خیال، مبلمان و فضا، طیف متنوعی از کاراکترهای شخصی خود ایجاد کردند. این استودیو بر بازسازی فضای تجاری شهری در دوران اینترنت متمرکز است و تلاش می کند تا استراتژی های نام تجاری را از ترکیبات عملکردی، یکپارچه سازی فرهنگی و نهایی را انجام دهد. این تیم یک رابط تصویری منحصر به فرد برای شرکت های راه اندازی ایجاد می کند که با ویژگی های خاص خود متفاوت است و از محصولات رقابتی متفاوت است. در ادامه به شرح یکی از پروژه های منحصر به فرد آن ها می پردازیم.

ایده خلاقانه برای طراحی ورودی کافی شاپ

طراحان با الهام از فیلم چارلی و کارخانه شکلات، سعی کردند تا یک سفر تخیلی را برای مشتریان ایجاد کنند و توجه افراد را به کافی شاپ جلب کنند. آنها این کار را با ترکیب یک قطعه پنیر روشن زرد انجام دادند، که باعث می شود مشتریان از طریق جذب شدن به این تکه ها به داخل کافه سفر کنند. تکه های پنیر زرد علاوه بر جذابیت فضایی را برای نشستن افراد در بیرون فراهم می آورد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

ایده خلاقانه طراحی ورودی کافی شاپ ایده خلاقانه طراحی ورودی کافی شاپ ایده خلاقانه طراحی ورودی کافی شاپ ایده خلاقانه طراحی ورودی کافی شاپ

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 2,307

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *