استفاده از چوب در طراحی داخلی فروشگاه

استفاده از چوب در طراحی داخلی فروشگاه

استفاده از چوب در طراحی داخلی فروشگاه

استفاده از چوب در طراحی داخلی فروشگاه در این پروژه برای فروشگاهی در گینزا است که به تازگی توسط برند شیرینی و لوازم آرایشی Meet Tree افتتاح شده است. شرکت الواری که مدیریت Meet Tree را بر عهده دارد یکی از شرکت های با سابقه ای است که بیش از یک قرن است که تجارت چوب را در این منطقه ادامه داده است. آن‌ ها این فروشگاه جدید را به‌ عنوان مکانی طراحی کردند که بتوانند محصولات جدیدی را که از هینوکی ساخته شده‌ اند، که در طول سال‌ ها به دقت از آن محافظت کرده‌ اند، معرفی کنند و همچنین، مردم بیشتری را با شگفتی‌ های هینوکی‌ های داخلی آشنا کنند. در ادامه به بررسی طراحی داخلی با استفاده از چوب در این پروژه خواهیم پرداخت.

ویژگی های اصلی فروشگاه

این مغازه به عنوان یک ساختمان یک طبقه با ارتفاع سقف ۵.۳ متر، واقع در منطقه درجه یک در گینزا، در محیطی بسیار مطلوب قرار دارد. در این محیط، سقف عظیمی از چوب طراحی شده است. در بالای فضای سبز عمیق فروشگاه – سبزی بر اساس تصویر جنگل هینوکی ناکاتسوگاوا – دو خزانه ساخته شده از چوب هینوکی ۱۰۵ در ۱۰۵ میلی‌ متر را شناور کردیم. این طاق‌ ها که هم از استحکام و قدرت چوب و هم حس منحصر به فرد شناور بودن بیرون می‌ آیند، حضور گسترده‌ ای در مناظر شهر دارند.

هر طاق به ترتیب قسمت های شیرینی و لوازم آرایشی را مشخص می کند. در این جنگل که در وسط گینزا پدیدار شده است، با شیرینی ها و لوازم آرایشی که با دقت از انبوه درختان ساخته شده اند، روبرو خواهید شد.

ترکیب خرک ها

دو خرک چوبی که هر دو از ریشه های این برند – ساخته شده اند در این مجموعه استفاده شده است. قطعات چوب هینوکی ۱۰۵mm x 105mm کمی تراشیده  شده اند تا اشکال ذوزنقه ای ایجاد کنند که سپس با پیچ های بلند در کنار یکدیگر ثابت می شوند تا یک طاق بزرگ و کمانی ایجاد شود. این طاق ها به عنوان تیرهایی در نظر گرفته می شوند که توسط ستون های فولادی ظریف و دیوارهای پشتی پشتیبانی می شوند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه استفاده از چوب در طراحی داخلی فروشگاه دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily 

تعداد بازدید: 59

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *