اجرا و طراحی ویلا

اجرا و طراحی ویلا

طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون

به دنبال افزایش زندگی شهرنشینی، در سال های اخیر ساخت ویلا نیز در حاشیه ی شهر های بزرگ افزایش یافته است. افراد به دنبال این هستند تا بتوانند پیوند خود با طبیعت را حفظ کنند و در محیطی به دور از زندگی شهر نشینی، اوقات فراغت خود را سپری کنند. بنابراین امروزه طراحی ویلا به یک موضوع جذاب و دوست داشتنی برای کارفرمایان و به خصوص معماران تبدیل گشته است. شاید یکی از دلایل آن آزادی عمل بیش تری است که در طراحی ویلا وجود دارد و معماران آزادانه تر می توانند ایده های کارفرمایان را طراحی کرده و استعدادهای خود را به اجرا در آورند. درنتیجه، در پس ویلای زیبا و کاربردی به طور حتم یک ایده ی خلاق و یک تیم حرفه ای و متخصص در حوزه ی طراحی و اجرا وجود دارد. از این رو شما باید در انتخاب تیم طراحی و اجرا حساسیت بالایی به خرج دهید. اگر شما نیز قصد طراحی و ساخت ویلا برای خود دارید توصیه می کنیم که همراه ما در این بخش باشید. طراحان ما در گروه معماری آوگون آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه ی طراحی و ساخت ویلا از صفر تاصد برای شما عزیزان هستند. اکنون در ادامه نحوه ی ارتباط و طراحی و ساخت ویلا با گروه معماری آوگون را به طور کامل شرح خواهیم داد.

جهت مشاوره ی طراحی و ساخت ویلای خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

گروه معماری آوگون تیمی متخصص در طراحی و ساخت ویلا

اجرا و طراحی ویلا

طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون

شرکت معماری آوگون با سالها تجربه در زمینه ی طراحی، ساخت و به علاوه نظارت بر اجرای ساخت ویلا، فعالیت می کند. شما می توانید جهت بررسی موضوع طراحی ویلا، از مشاوره این مجموعه بهره مند شوید و سپس نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

طراحی ویلا یکی از بخش هایی است که گروه معماری آوگون به طور تخصصی فعالیت می کنند. این مجموعه در سال های فعالیت اعتماد کارفرمایان را جلب و ایده ها و خواسته های کارفرما را طراحی و در نهایت ویلایی رویایی آن ها را اجرا نموده است.

شما می توانید جهت آشنایی با مراحل طراحی، هزینه های انجام کار و … با گروه معماری آوگون در تماس باشید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون

در برخی موقع شما به عنوان کارفرما از معماران و طراحان ما فقط طراحی پلان ها ی ویلا را می خواهید و قصد دارید تا اجرای ویلای خود را خودتان بر عهده بگیرید و یا اینکه این امر را به تیم اجرایی دیگری بسپارید. در این صورت طراحی تمامی پلان ها بر اساس روندی که در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد، صورت می گیرد. طراحان ما در این مجموعه آماده ی طراحی ایده های شما می باشند.

روند ارتباط با با گروه معماری آوگون

بهتر است که از همان ابتدا و پیش از اولین جلسه ی حضوری با روند کار و نحوه ی ارتباط با گروه معماری آوگون آشنا شوید. این امر موجب می شود تا با آگاهی کامل ارتباط خود با این مجموعه را آغاز کنید.

تماس تلفنی با دفتر و گزارش اطلاعات اولیه: بدین صورت که شما با کارشناسان ما در این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات اولیه همچون موقعیت جغرافیایی، متراژ زمین و خواسته های خود را به طور کلی شرح می دهید.

مشاوره ی حضوری: پس از تماس اولیه، مشاوره ی حضوری صورت می گیرد. ممکن است این مشاوره ی حضوری در دفتر آوگون برگزار شود و یا اینکه در محل پروژه صورت پذیرد. در این جلسه تمامی نیازها و خواسته ها از جانب کارفرما مطرح می شود. علاوه بر این هزینه ها به طور تقریبی برآورد می شود.  پس از توافق اولیه قرار بین کارفرما و دفتر معماری آوگون بسته می شود.

آغاز طراحی ویلا: بعد از این مرحله طراحان ما در گروه معماری آوگون طبق خواسته ها و نیازهای کارفرما طراحی پلان ویلا، حجم معماری ویلا، طراحی نمای ویلا و طراحی داخلی ویلا  را آغاز می کنند.

رایزنی با شما و رسیدن به طرح نهایی: تا تایید شدن طرح نهایی، جلسات متعددی میان کارفرما و تیم طراحی برگزار می شود. در این مرحله تغییرات مورد نیاز در طرح صورت می گیرد و در نتیجه طرح نهایی به تأیید می رسد. پس از تایید طرح نهایی، تمامی نقشه های اجرای مورد نیاز، از برق و مکانیک و سازه تا نقشه های فاز ۱ و فاز ۲ معماری ساختمان تهیه و تولید می گردند.

مرحله اجرا و ساخت: بعد از این مراحل اجرای ویلا آغاز می شود. ممکن است شما ساخت ویلا را به گروه معماری آوگون بسپارید و یا این که بخواهید ساخت ویلای شما با نظارت شرکت انجام پذیرد. علاوه بر این ممکن است که شما خودتان قصد داشته باشید تا ساخت ویلا را بر عهده بگیرید. در هر صورت گروه معماری آوگون از صفر تا صد طراحی تا اجرا، همراه شما عزیزان خواهد بود. در ادامه تمامی این مراحل را به طور کامل تر شرح خواهیم داد.

 

اجرا و طراحی ویلا

طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون

اجرا و ساخت ویلا توسط گروه معماری آوگون

اجرا و طراحی ویلا

اجرا و ساخت ویلا توسط گروه معماری آوگون

در برخی از مواد ممکن است طراحی ویلای شما توسط مجموعه ای دیگر انجام شده و شما قصد داشته باشید تا مراحل اجرای ویلای خود را به گروه معماری آوگون بسپارید. بدین ترتیب روند اجرا و ساخت ویلا توسط گروه معماری آوگون به دو صورت زیر انجام می پذیرد:

۱ _ قرارداد مدیریت پیمان: این نوع قرارداد جهت اجرای پروژه میان کارفرما و دفتر معماری آوگون بسته می شود. در این قرارداد درصد مشخص شده ای از هزینه ی کل ساخت ویلا به عنوان دستمزد شرکت لحاظ می گردد.

۲ _ نظارت اجرا: در این حالت تمامی مراحل اجرا بر عهده ی کارفرما می باشد و گروه معماری آوگون جهت هماهنگی مراحل ساخت با طرح سه بعدی ارائه شده، بر روی اجرا و ساخت ویلا به صورت جلسه ای نظارت می کند. (نظارت جلسه ای)

طراحی و اجرا ویلا توسط گروه معماری آوگون

اجرا و طراحی ویلا

طراحی و اجرا از صفر تا صد با گروه معماری آوگون

در برخی از موارد هر دوی طراحی و اجرا و ساخت ویلا توسط دفتر معماری آوگون صورت می گیرد. در این حالت، پس از اتمام و تأیید نهایی طراحی ویلا، مرحله اجرا و ساخت آن صورت می پذیرد که به طور خلاصه در بالا بدان اشاره کردیم.

نمونه ویلاهای طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون

همانطور که ملاحظه نمودید، در بالا نحوه برقراری ارتباط، مراحل طراحی و اجرای ویلا توسط گروه معماری آوگون را به طور خلاصه شرح دادیم. اکنون که با نحوه ی کاری این مجموعه آشنا شدید، بهتر است که در ادامه شما عزیزان را با سبک کاری و کیفیت نمونه کارهای طراحی و اجرا شده توسط این مجموعه آشنا سازیم. پروژه هایی که زیر برای شما آماده ساخته ایم، تنها بخشی از جدید ترین پروژه ها ی طراحی شده توسط این مجموعه می باشند. شما می توانید جهت مشاهده سایر نمونه ها به سایت آوگون مراجعه نمایید. جهت دسترسی آسان در ادامه لینک آن را قرار خواهیم داد.

Avgoon.org

ویلای رحمتی

طراحی ویلای حلاج

طراحی ویلای کوچک زاده

طراحی ویلا دوراهان

سبک طراحی ویلا

در همان ابتدا باید بگوییم که سبک طراحی ویلا کاملا به سلیقه ای بوده و خواسته شما بستگی دارد. ممکن است شما طرفدار ویلاهای کلاسیک و لوکس باشید و یا بر عکس شما فضای ساده، مدرن و مینیمالی را برای ویلای خود در نظر داشته باشید. همه چیز به خواسته ها و تمایلات شما بستگی دارد، اما بهتر است که اشاره کنیم در ایران به طور عمده ویلاها با دو سبک مدرن و کلاسیک ساخته می شوند و در برخی موارد نیز سبک روستیک. گروه معماری آوگون در طراحی سبک های مختلف توانمند می باشد، اما به طور تخصصی سبک کاری این مجموعه مدرن و مینیمال می باشد. لازم به ذکر است که طراحی ویلاهای مدرن و ساده به لحاظ هزینه ای نیز مقرون به صرفه می باشد و هزینه های ساخت شما را به حداقل ممکن می رساند. بنابراین اگر می خواهید ساخت ویلای شما به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه باشد، بهتر است سبک مدرن را در نظر داشته باشید.

برآورد هزینه های طراحی و ساخت ویلا

همانطور که می دانید، قیمت مصالح در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. اما گروه معماری آوگون همواره در طراحی پروژه های خود، بودجه ی کارفرما را در نظر می گیرد و سعی می کند پروژه ای که ارائه می دهد به لحاظ کیفی در بهترین وضعیت ممکن بوده و از لحاظ اقتصادی نیز برای کارفرما مقرون به صرفه باشد. شما می توان جهت برآورد هزینه های طراحی و اجرای ویلا با مشاوران و متخصصان گروه معماری آوگون تماس بگیرید.

شما می توانید جهت برآورد هزینه های طراحی و اجرای کار و … با گروه معماری آوگون در تماس باشید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 404

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *