آرک دیلی: صورتی معماری کنید

استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی

آرک دیلی: صورتی معماری کنید –

وب سایت آرک دیلی در یکی از بازدید ترین مطالب خود ۱۳ پروژه معماری، طراحی داخلی و طراحی نما را منتشر نموده است که در آنها از رنگ صورتی بهره برده شده است.

رنگ صورتی ازطبف رنگ هایی است که به عنوان رنگ های دخترانه شناخته می شوند. شاید برای ساختن یک فضای کاملا دخترانه، رنگی بهتر از صورتی باشد. اما داستان به اینجا ختم نمی شود . رنگ صورتی، به دلیل مختلف و در ترکیب با رنگ های مختلف به کار می رود.

به دلیل خاص بودن این رنگ، می توان از صورتی برای ساختن یک فضای خاص بهره برد.

استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی

استفاده از رنگ صورتی در معماری، استفاده از رنگ صورتی در طراحی داخلی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *