۱۳ نمونه نمای ساختمان بتنی مدرن

طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن

۱۳ نمونه نمای ساختمان بتنی مدرن –

امروزه، استفاده بتن برای نمای ساختمان در کارهای مدرن، بسیار مرسوم و متداول است و معماران زیادی از این متریال برای نمای ساختمان استفاده می کنند. از جمله ی این معمارها می توان به تادائو آندو معمار سرشناس ژاپنی اشاره نمود که تقریبا تمام کارهای خود را با بتن انجام می دهد. بتن علاوه بر نمای ساختمان در فضای داخلی نیز بسیار پرکاربرد و پرمصرف است و بصورت اکسپوز در طراحی داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر قصد دارید نگاهی به چند ساختمان با نمای بتنی بیاندازید و یا قصد طراحی نما با متریال بتن را دارید، در این بخش برای شما ایده هایی داریم. ۱۳ نمونه ساختمان مسکونی ویلایی مدرن که نمای آنها بطور کامل با بتن کار شده است. در کنار استفاده از متریال بتن، می توانید نگاهی به حجم معماری این ساختمان ها نیز داشته باشید. امیدواریم از ایده های ارائه شده، استفاده لازم را ببرید.

طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان،نمای ساختمان بتنی،نمای ساختمان مدرن

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 2,670

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *