نگاهی به لایت های آویز طراحی شده توسط HL Studio

لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی

نگاهی به لایت های آویز طراحی شده توسط HL Studio

یکی از مشکلاتی که اکثر معماران و طراحان ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند، مسئله لایتینگ و نور است. در بازار ایران، خلا و کمبود لامپ و لایت خلاقانه و دیزاین شده بشدت احساس می شود. اگر شما قصد خرید لایت های خاص و متفاوت برای فضایی که طراحی کرده اید داشته باشید و به فروشگاه های نور و روشنایی سطح شهر تهران و همچنین کشور نظیر خیابان لاله زار تهران مراجعه نموده باشید، کاملا این مسئله را درک کرده اید. در ایران بشدت فقدان روشنایی طراحی شده و خاص، احساس می شود.

بر همین اساس قصد داریم به لایت های طراحی شده توسط استدیو طراحی انگلیسی HL Studio بپردازیم که برای یک پروژه در شهر لندن طراحی و ساخته شده اند. لایت های آویزی که مخصوص این پروژه و متناسب با طراحی داخلی و معماری فضا طراحی شده اند. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این ساختمان و لایت های آویز آن بیاندازید.

لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی لایت خلاقانه،لامپ خلاقانه،نورپردازی در طراحی داخلی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 505

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *