نگاهی به تصاویر طراحی داخلی یک پنت هاوس مدرن در هلند

طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل

نگاهی به تصاویر طراحی داخلی یک پنت هاوس مدرن در هلند

مطابق تعریف دقیق ارائه شده، به طور نرمال پنت هاوس، به خانه هایی با متراژ بالای ۴۰۰ متر اطلاق می گردد که معمولا در بالاترین طبقات یک آپارتمان قرار می گیرند. اما این متراژ کمی دست خوش تغییر شده است و معمولا به آپارتمان های با متراژ بالا در بالاترین طبقه یک ساختمان مرتفع واقع شده اند اطلاق می گردد.

بر این اساس در این بخش به سراغ بررسی آپارتمان با متراژ ۲۵۰ مترمربع، واقع در یکی از ساختمان های مرتفع شهر رتردام هلند رفته ایم. همانطور که اشاره شد، این فضای مسکونی به سبک مدرن طراحی شده است و تیم طراح پروژه یعنی استودیو ۱۲۳DV، سعی نموده است تا پتانسیل های این آپارتمان را به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهد و آنها را تبدیل به نقاط قوت نماید.

از این جمله، می توان به زاویه ی دید بسیار عالی به شهر با استفاده سرتاسری از پنجره پیرامون فضای نشیمن اشاره نمود که البته امروری ضروری برای یک پنت هاوس به نظر می رسد. نکته دیگر، فضای نشیمن باز و بزرگ از طریق طراحی فضا بصورت پلان باز است. به نحوی که فضای نشیمن، آشپزخانه و فضای ناهارخوری در کنار ضرورت تفکیک شدن از یکدیگر، فضا را تقسیم نکرده اند و می توان کل فضا را یکدست دانست.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است در انتها، پلان های آپارتمان و تصاویر قبل از اجرا قرار داده شده است.

طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی پنت هاوس،طراحی داخلی منزل

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,687

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *