نورپردازی خاص در دکوراسیون داخلی رستوران کوچک 

نورپردازی در دکوراسیون رستوران

نورپردازی خاص در دکوراسیون داخلی رستوران کوچک

آنچه در این بخش می خواهیم به آن بپردازیم، نورپردازی خاص در دکوراسیون داخلی دستوران کوچک می باشد. استودیو طراحی Filz با همکاری هنرمندان بومی کبک در کانادا، به ایجاد رستورانی منحصر به فرد پرداخته اند. ویژگی خاص در دکوراسیون رستوران، استفاده از لامپ های آلومینیومی و لعاب داده شده بود.

فضای داخلی رستوران ۸۵ متر مربع است. طراح  ۴ پنجره در بخش ورودی قرار داد تا فضای داخلی از نور طبیعی در طول روز بهره مند گردد. از چوب در خت افرا نیز برای میزها و صندلی ها استفاده کرده اند. لامپ های قوس دار آلومینیومی نیز در هماهنگی با صندلی ها قرار داده شده اند. سایر لامپ های به کار رفته در قسمت کانتر نیز، لعابی می باشد. برخی دیواره های این رستوران از آجر پوشیده شده و سایر دیواره ها به رنگ سبز تیره می باشد. طراح برای رنگ آمیزی پنجره ها رنگ زغالی را در نظر گرفته است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران نورپردازی در دکوراسیون رستوران
پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 743

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *