نمای ساختمان از جنس لاستیک و آلومینیوم

طراحی نما،نمای ساختمان،معماری ساختمان

نمای ساختمان از جنس لاستیک و آلومینیوم

از آنجایی که در خط معمار یکی از رویکردهای همیشگی ما ارائه طرح ها، ایده ها، متریال های خلاقانه و متفاوت بوده است، در این بخش نیز قصد داریم نگاهی به یک نمای ساختمان بیاندازیم که با متریالی متفاوت کار شده است. این ساختمان که کاربری آموزشی دارد و متعلق دانشگاه شهر Sheffield واقع در کشور انگلستان است، Soundhouse نام دارد و به منظور فعالیت های آموزشی در حوزه موسیقی طراحی و ساخته شده است. از این که تمام این ساختمان بصورت آکوستیک کار شده است، بگذریم. موضوع مورد بحث ما، نمای این ساختمان و جنس متریال کار شده روی نمای آن است.

برای ساخت نمای ساختمان Soundhouse از ۱٫۲ تن ورق لاستیکی استفاده شده است. این ورق های لاستیکی شباهت زیادی به جنس لاستیک اتومبیل دارند. علاوه بر لاستیک از استیل ضد زنگ به همراه آجر خاکستری رنگ نیز بر روی نما استفاده شده است که در تصاویر مشخص است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به حجم معماری و نمای این ساختمان بیاندازید.

طراحی نما،نمای ساختمان،معماری ساختمان طراحی نما،نمای ساختمان،معماری ساختمان طراحی نما،نمای ساختمان،معماری ساختمان طراحی نما،نمای ساختمان،معماری ساختمان طراحی نما،نمای ساختمان،معماری ساختمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,188

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *