نمایش دوگانگی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

نمایش دوگانگی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

نمایش دوگانگی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

معمار مسئول: آریا بیات

تیم طراحی: نگین قزلباش، سپیده منوچهری، ایمان حقیقی

نمایش دوگانگی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ تی کافه مجالی است برای نمایش دوگانگی در مورد چیزی که بشر در تکاپوی تلاش برای پیشرفت از دست داده است. این مقاله به معرفی طراحی داخلی کافه تی و ویژگی های خاص آن می پردازد.

مفهوم اصلی در طراحی داخلی تی کافه

طراح این پروژه در توضیحات درباره مسئله اصلی در طراحی این کافه معتقد است که به نظر می رسد که ما زندگی خود را نابود کرده‌ ایم در حالی که میل به بهبود آن داشتیم. تی کافه تلاشی است.

برای بازگشت تعادل به زندگی خطی به صورت مشهود زون شمالی و جنوبی را برش می دهد تا بر دوگانگی مورد نظر تاکید کند. در یک سو زندگی صنعتی انسان مدرن به تصویر کشیده می شود و در سوی دیگر چوب و سبزینگی گیاه هنر نمایی می کند.

ارتباط فضایی مناسب در دکوراسیون داخلی

در اینجا رسوخ صنعت در زندگی انسان روندی معکوس به خود می گیرد. صورتک هایی با الهام از آنچه در پومپی رخ داد و بر اساس افسانه ها طبیعت به تنیبه بشر برخاسته، به طرح اضافه شده است. در طراحی تی کافه مسئله اولیه جدا بودن زون های کافه در دو طرف راهروی مجتمع تجاری توچال می باشد.

تلاش شده است تا با تعریف فضاهای مختلف در این دو زون ارتباط فضایی مناسب و پیوسته ای در محیط ایجاد شود. فضای بار و آشپزخانه در زون جنوبی تعریف شد و فضای پذیرایی VIP در کنار این فضا قرار گرفته است. همچنین میز سوشال در مرز بین زون شمالی با راهرو قرار گرفت تا جدا کننده محیط عمومی کافه از مجتمع تجاری باشد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه نمایش دوگانگی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع:

تعداد بازدید: 179

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *