طراحی و ساخت ویلا در تهراندشت

طراحی ویلا تهراندشت

چرا تقاضای ساخت ویلا افزایش یافته

امروزه با افزایش و رشد جمعیت در کلان شهرهایی چون تهران، تقاضا برای ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و امکانات و خدمات رفاهی افزایش یافته است. افزایش روز افزون جعمیت تهران و به دنبال آن ساخت و ساز خانه باعث شده تا طبیعت و مناطق سرسبز شهر تهران در جهت تأمین نیازهای شهروندان از بین برود. بدین ترتیب حجم ها و بلوک های ساختمانی جایگزین طبیعت بکر و سرسبز شده است. از طرفی وجود دیگر کارخانه ها و افزایش تردد ماشین ها آب و هوای تهران را آلوده ساخته است.

بنابراین آلودگی ناشی از کارخانه ها و اتومبیل ها، رشد زندگی شهرنشینی، از بین رفتن طبیعت و افزایش فشار و دغدغه های ناشی از زندگی مدرن و صنعتی باعث شده تا شهروندان تهرانی برای داشتن تفریح، استراحت و ارتباط مجدد خود با فضای طبیعت، به خرید و ساخت ویلا در مناطق خوش آب و هوای حاشیه شهر تهران مانند دماوند، کردان، لواسان، سرخاب، تهران دشت و غیره روی بیاورند. در میان مناطقی که ذکر شد، یکی از این مناطق خوش آب و هوایی که در چند سال اخیر خرید و ساخت ویلا ای مدرن و لوکس در آن رواج یافته، منطقه ی تهراندشت کرج می باشد.

ویژگی های منطقه ی تهراندشت

طراحی ویلا تهراندشت

منطقه ی تهران دشت کرج به دلیل داشتن منظره ی زیبا، سرسبز و آب و هوای خوب و مهم تر از همه نزدیک بودن آن به تهران و دسترسی آسانش (فاصله ای کمتر از ۷۰ کیلومتر) برای شهروندان تهران و کرج، اخیرا مورد استقبال آن ها قرار گرفته است و همانند لواسان و دماوند به قطب مناطق تفریحی برای ساکنین تهران و کرج تبدیل شده است. منطقه ی سرسبز تهراندشت در غرب استان البرز و همچنین در جنوب منطقه کردان قرار دارد . تهراندشت دارای چندین روستا ی سرسبز و کهن می باشد که در میان آن ها می توان به روستای نمکلان، احمدآباد، سرخاب و غیره اشاره کرد. آب و هوا و خاک خوب منطقه ی تهراندشت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید انواع درختان میوه را در محوطه ی ویلای خود بکارید. بنابراین شما هم می توانید از سرسبزی و زیبایی خاصی که این درختان به فضای بیرونی ویلا می بخشند لذت برده و هم از محصولات آن در فصول مختلف بهره ببرید. اگر می خواهید یک ویلای رویایی مدرن و به روزی را در منطقه ی تهراندشت داشته باشید، در ادامه خط معمار را همراهی کنید.

در تهراندشت ویلا بخریم یا بسازیم

طراحی ویلا تهراندشت

نمونه طراحی ویلا

یکی از سوال هایی که افراد در هنگام تصمیم به داشتن یک ویلا با آن روبرو هستند این است که ویلای آماده و ساخته شده را خریداری کنند یا این که زمین را خریداری کرده و خودشان به ساخت آن اقدام نمایند. برای این که بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید، بهتر است که تمامی جوانب خرید و ساخت ویلا در تهراندشت را برآورد سازید و پس از آن تصمیم نهایی را بگیرید. خط معمار در این بخش قصد دارد تا برخی از جوانب و نکات مرتبط با خرید و ساخت ویلا در تهراندشت، مزایا و معایب خرید آن به صورت آماده و همچنین ساخت آن را شرح دهد. دانستن این موارد تا حدودی تصمیم گیری شما را آسان تر خواهد ساخت.

خرید ویلای ساخته شده در تهراندشت

امروزه با توجه به استقبال داشتن ویلا در مناطق خوش آب و هوایی مانند لواسان، کردان، دماوند و … همواره ویلاهای ساخته شده و آماده وجود دارد. بنابراین اگر به منطقه تهراندشت مراجعه کنید، نگاه شما جذب ویلاهای لوکس و زیبای ساخته شده خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به دفاتر فروش املاک منطقه، این ویلا ها را از نزدیک مشاهده کرده و اگر مطابق با ایده آل ها و سلیقه ی شما بود بدون این که زمان خود را از دست دهید ویلای مورد نظرتان را خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان موجود ساکن آن شوید. بنابراین می توان گفت که خرید ویلا به صورت آماده ساده ترین و بی دغدغه ترین راه داشتن یک ویلا در منطقه ی تهران دشت می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که خرید ویلای آماده در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد که بهتر است قبل از تصمیم به خرید آن معایبش را هم بدانید. اولین و مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که هزینه خرید ویلا به صورت آماده همواره بالاتر از ساخت آن خواهد بود. علاوه براین ممکن است که طراحی داخلی، متریال کاربردی و طراحی نمای ویلا مطابق با ایده آل شما نباشد.

ساخت ویلا در تهراندشت

در نقطه ی مقابل خرید ویلا، ساخت آن وجود دارد. همانند خرید ویلای ساخته شده و آماده، ساخت ویلا نیز دارای مزایا و معایبی می باشد که دانستن آن ها ضروری است. یکی از جنبه های مثبت ساخت ویلا این است که اگر شما تصمیم به ساخت ویلا می گیرید، می توانید ویلای خود را در منطقه ی دلخواه بنا سازید و طراحی آن را بر اساس نیازها، ایده آل ها و سلیقه شخصی خود و خانوادتان انجام دهید. متریال به کار رفته در ساخت را باتوجه به سلیقه و بودجه خود خریداری کنید و در نهایت باید گفت که می توانید ویلای رویاییتان را خودتان بسازید. با این وجود ساخت ویلا معایبی هم دارد. یکی از جنبه های منفی این موضوع که به نظر ما ناچیز است، زمان بر بودن ساخت ویلا می باشد و شما به عنوان کارفرما از همان ابتدا باید زمانی را صرف پیداکردن زمین مناسب، دریافت مجوز ساخت و خرید مصالح کنید. اما این کار چنان که در ظاهر به نظر می رسد، دشوار نیست. اگر از همان ابتدا در انجام تمامی این مراحل با یک مجموعه ی حرفه ای طراحی و معماری در ارتباط باشید، روند کار ساده تر از آن چه که فکر آن را می کنید، طی خواهد شد و شما از ساخت ویلای رویایی خود لذت خواهید برد. حال اگر قصد دارید تا در منطقه ی منطقه سرسبز، خوش آب و هوا و ییلاقی تهراندشت ویلای ایده آلتان را بسازید خط معمار را همراهی کنید. در ادامه می خواهیم مرحله به مرحله طراحی ساخت ویلا را برایتان شرح دهیم.

جهت طراحی ویلا تهراندشت با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

اولین چیزی که در طراحی و ساخت ویلا ذهن کارفرمایان را درگیر می کند، انتخاب زمین مناسب می باشد. توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید زمین چشم انداز اطراف، موقعیت قرارگیری و شرایط جغرافیایی را در نظر داشته باشید. حتی شما می توانید پیش از خرید زمین با مشاوران و معماران مشورت کنید و با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

ارتباط و مشاوره با گروه معماری آوگون جهت طراحی ویلا

طراحی ویلا تهراندشت

مشاوره با طراحان

بعد از این که شما زمین مورد نظر خود را خریداری کردید، نوبت به طراحی، کسب مجوز ساخت و در نهایت آغاز ساخت آن می رسد. در این مرحله شما دو راه پیش رو دارید: اول این که شما خودتان قصد ساخت ویلا را دارید. بدین ترتیب از یک مجموعه متخصص در طراحی و ساخت ویلا بخواهید تا طراحی ویلای شما را انجام دهد. پس از این که طرح شما به تأیید نهایی رسید، می توانید سایر مراحل ساخت را خودتان پیش ببرید. در حالت دوم شما می خواهید تمامی مراحل از صفر تا صد را به معماران واگذار کنید و خود بر روند کار نظارت داشته باشید. بنابراین شما می توانید خواسته ها و نیازهای خود را برای معماران مطرح کنید. طراحان با در نظر گرفتن نیازها و خواسته های شما و بررسی جوانب فنی و زیبایی شناسی و همچنین ضوابط و مقررات موجود در منطقه طرح های مختلفی را ارائه می دهند. پس از این که طرح مورد نظر به تأیید شما رسید مراحل بعدی ساخت آغاز می شود. گروه معماری آوگون مجموعه ای از طراحان و متخصصان جوان است که سال هاست در حوزه های مختلف معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت کرده اند و پروژه های متعددی از معماری و طراحی داخلی با کاربری های مختلف طراحی کرده است. این مجموعه در حوزه ی طراحی ویلا نیز نمونه های مختلفی را در سراسر ایران طراحی کرده و به اجرا در آورده اند. اگر شما قصد خرید زمین و ساخت ویلا در منطقه ی تهراندشت دارید و یا این که در این منطقه زمین دارید، می توانید جهت طراحی و ساخت ویلای رویایی خود با متخصصان ما در مجموعه آوگون تماس بگیرید.

جهت طراحی ویلا تهراندشت با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه خط معمار نمونه هایی از ویلاهای طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون در مناطق مختلف ایران را آماده ساخته و ارائه خواهد داد. پروژه های طراحی و اجرا شده توسط این مجموعه تنها به نمونه های زیر ختم نمی شود. شما می توانید جهت مشاهده سایر پروژه ها به وبسایت شرکت معماری آوگون مراجعه نمایید و یا این که با متخصصان این مجموعه تماس بگیرید.

نمونه کارهای گروه معماری آوگون

تصاویر اجرا شده ی ویلای کوچک زاده

طراحی ویلای کوچک زاده

طراحی ویلای جابان

طراحی ویلای کوچک زاده ۲

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

روند طراحی و ساخت ویلا توسط گروه معماری آوگون

گروه معماری آوگون در طی سال های فعالیتش همواره تلاش کرده تا پروژه هایی را به کارفرمایان ارائه دهد که به لحاظ کیفیت و هزینه، در بهترین و مطلوب ترین حالت باشد . طراحی ویلا نیز توسط این مجموعه به همین صورت بوده و طراحان ما توجه شرایط و بودجه کارفرمایان، ویلای ایده آل و رویایی کارفرمایانشان را طراحی می کنند. مراحل و روند طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون به شرح زیر می باشد:

_ تماس با دفتر معماری و مشاوره

_ طراحی اولیه

_ تأیید نهایی طرح

_ آغاز ساخت

هزینه های سخت ویلا در تهران دشت

یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان در هنگام تصمیم گیری ساخت ویلا هزینه های طراحی و ساخت آن می باشد. امروزه با توجه به نوسان و افزایش قیمت نمی توان به طور قطعی قیمت مصالح و هزینه های ساخت را مطرح کرد. کارشناسان با توجه به نیازها و خواسته های شما به طور تقریبی هزینه ها را برآورد می کنند، اما با توجه به نوسان قیمت مصالح ممکن است هزینه ی نهایی کمی بیش تر از حدود تخمین زده شده باشد. بهتر است نگران این موضوع نباشید. طراحان و معماران ما در مجموعه آوگون با توجه به بودجه ی شما بهترین طرح ها و خدمات را ارائه خواهند داد. شما می توانید با جهت اطلاع از هزینه های ساخت و ساز ویلا با طراحان ما در ارتباط باشید خواسته ها و بودجه ی مورد نظر را به آن ها اطلاع دهید.

جهت طراحی ویلا تهراندشت با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

در ادامه خط معمار نمونه های دیگری از ویلاهای اجرا شده در ایران و سایر نقاط جهان را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. شما می توانید از این نمونه های جهت طراحی ویلای مورد نظر خود الهام بگیرید.

طراحی ویلا تهراندشت

نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا تهراندشت

نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا تهراندشت

نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا تهراندشت

نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا تهراندشت

نمونه طراحی ویلا

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,475

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *