طراحی نما و داخلی فروشگاه نان و شیرینی

طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی

طراحی نما و داخلی فروشگاه نان و شیرینی

معماری: استودیو caracho arquitetos

موقعیت: برزیل، سائوپائولو

متراژ: ۳۱۵ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

در این بخش قصد داریم به سراغ یک پروژه مدرن معماری برویم. پروژه ای در شهر سائوپائولو برزیل که ساختمانی است با نما و طراحی داخلی مدرن. کاربری این ساختمان تجاری و متعلق به یک برند نان و شیرینی است. وقتی به نمای ساختمان نگاه می کنیم یک نمای ساده سنگی و البته مدرن را می بینیم. در واقع حجم معماری این ساختمان، بسیار سلب است.

اما وقتی به طراحی داخلی این فروشگاه نان نگاهی می اندازیم، فضایی گرم را مشاهده می کنیم. چوب، متریال اصلی را در این فروشگاه تشکیل می دهد. به نحوی که کف، سقف، دیوارها، مبلمان و ویترین های فروشگاه همه با چوب کار شده اند. به دلیل استفاده از این حجم چوب در فروشگاه، فضا کاملا گرم به نظر می رسد.

از طرف دیگر استفاده از چوب در این فروشگاه، در هماهنگی با محصول این فروشگاه یعنی نان و شیرینی صورت گرفته است. در واقع بسیاری در بسیاری از فروشگاه مدرن عرضه نان و محصولات مرتبط، از چوب همرنگ نان استفاده می شود و تلاش بر این است تا فضایی گرم و دوست داشتنی برای مشتری خلق گردد.

نکته ی دیگری که لازم به ذکر به نظر می رسد این است که در دنیا عرف است که در شیرینی فروشی ها و فروشگاه های نان، محلی برای سرو شیرینی همراه با نوشیدنی در نظر گرفته می شود. فضایی کافی شاپ مانند. در ایران این فضا در شیرینی فروشی ها وجود نداشت اما چند سالی است که در فروشگاه های نان و شیرینی، فضایی کافی شاپ مانند نیز در نظر گرفته می شود.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نمای ساختمان و فضاهای داخلی این فروشگاه نان و شیرینی را مشاهده نمایید.

طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی طراحی نمای فروشگاه،طراحی نمای مغازه،طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی داخلی نان فانتزی

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 1,817

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *