طراحی فروشگاه لباس و کفش ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

خط معمار در این بخش قصد دارد تا نمونه ای دیگر از طراحی فروشگاه ورزشی را برای کاربران همیشگی اش به اشتراک بگذارد. اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید، علاوه بر این که باید در انتخاب محصول و کیفیت اجناس خود توجه باشید، باید به همان اندازه و حتی بیشتر به نوع طراحی ویترین، قفسه بندی و چیدمان محصولات در داخل فروشگاه خود دقت نمایید، زیرا مشتری پیش از بررسی کیفیت محصول جذب ویترین و نوع چیدمان آن ها در داخل فروشگاه ها می شوند. بنابراین در ابتدا ویترین فروشگاه شما باید به اندازه ای جذاب باشد که به طور ناخودآگاه هر رهگذری را به خود جذب کرده و به سمت خود بکشاند. در فضای داخلی نیز باید نوع چیدمان، سیالیت و همچنین نورپردازی به گونه ای صحیح و خلاقانه باشد تا مشتریان را به خرید محصولات ترغیب سازد. در این فروشگاه نیز چنین می باشد و طراحان محیطی جذاب و پویایی را برای ترغیب مشتریان ایجاد کردند.

همانطور که طراحان اشاره می کنند، برند Forhteladies از سال ۲۰۱۴ تنها فروشگاه کفش کتانی و پوشاک در اسپانیا بود که به طور انحصاری به زنان اختصاص داشت. در سال ۲۰۱۹ آنها تصمیم گرفتند تا مکان فروشگاه خود را تغییر داده و آن را به منطقه ای دیگر انتقال دهند و در جوار آن فروشگاه مردانه را نیز تأسیس نمایند. طراحی فضای جدید آنها در داخل فروشگاه اصلی مردانه یک چالش بود زیرا هدف ایجاد تجربه ای کاملاً متفاوت نسبت به فضای مجاور در فروشگاه بود که پیش از این طراحی شده بود. همه اینها باید بدون فراموش کردن نام تجاری آن انجام می شد. در واقع باید فضایی طراحی می شد که به طور همزمان معرف نام تجاری آن بوده و در عین حال به لحاظ شخصیتی متفاوت از فروشگاه زنانه می شد. کانسپت جدید طراحی فروشگاه ایجاد یک پوسته قوسی شکل برای احاطه فضا بود، که همچنین عناصر مختلف نمایشگاهی را برای لباس ها و کفش های کتانی تولید می کند، در عین حال به طراحان امکان می دهد از طریق آنها دیده شوند و فضای اصلی فراموش نشود.

بدین ترتیب با توجه به نیازهای فضای جدید، فروشگاه مردانه نیز ایجاد شد. فضای جدید دارای شخصیتی مشخص و متمایز در سطح زیبایی شناختی است، زیرا فرد را به یک تجربه حضور بوتیک می برد، علیرغم اینکه داخل یک فروشگاه کفش کتانی و لباس شهری است. پایه ها و عناصر نمایشی همه کاره در پوشش های مختلف ترازو نیز برای تغییر نیازهای نمایش محصولات هر مجموعه ایجاد شده‌ اند. به همین ترتیب، رنگ های به کار رفته در دیوارها و کف ها، تمایز کاربری ها را بین هر دو فضا مشخص می کند و تجربه ای مفرح را برای مشتری در هنگام بازدید از فروشگاه ایجاد می‌کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر طراحی فروشگاه ورزشی دعوت می نماید.

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

طراحی فروشگاه ورزشی

اجرای دکوراسیون مدرن برای فروشگاه کفش و لباس ورزشی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archilovers

تعداد بازدید: 43

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *