طراحی سرویس بهداشتی : کابین دوش شیشه ای مدرن

کابین دوش شیشه ای

طراحی سرویس بهداشتی : کابین دوش شیشه ای مدرن

طراحی سرویس بهداشتی در هر منزل مسکونی و یا دفتر کار، نمی تواند از طراحی داخلی کلی فضا جدا باشد. بلکه باید در راستای طرح کلی فضا، سرویس بهداشتی را دیزاین نمود. البته متریال های مورد استفاده در سرویس بهداشتی، معمولا با دیگر قسمت های منزل مسکونی متفاوت هستند. اگر به عنوان طراح به دنبال نمونه های مدرن سرویس بهداشتی که در آنها از کابین دوش شیشه ای ، بویژه بصورت شفاف استفاده شده، هستید، دعوت می کنیم نمونه های ارائه شده در این بخش را مشاهده و بررسی نمایید. اگر هم به دنبال ایده های متفاوت سرویس بهداشتی هستید، می توانید از طریق لینک زیر نمونه های متنوعی را مشاهده نمایید:

دکوراسیون سرویس بهداشتی

اما همانطور که اشاره شد، در این مطلب به سراغ سرویس های بهداشتی مدرن رفته ایم که در آنها کابین دوش با شیشه کار شده است. نکته مهم در این نمونه های اجرا شده، ظرافت است. ظرافتی که می تواند نشان دهنده کیفیت کار اجرا باشد.

در هر کدام از این سرویس بهداشتی، متریال های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. در یکی از بتن، در دیگری از سرامیک و در سرویس دیگری از چوب بهره گرفته شده است. در برخی از این نمونه ها، همانطور که مشاهده می کنید، طراح کوشیده است از متریالی با رنگ خاکستری استفاده کند. مانند بتن یا سرامیک. ترکیب رنگ خاکستری یکدست با یک دیوار شیشه ای که در واقع مشخص کننده فضای دوش است، ترکیبی فوق العاده ظریف و بی همتا را ایجاد می کند. این ترکیب رنگی کمی سرد است و اگر به دنبال خلق فضایی گرم تر هستید، می توانید از متریال هایی نظیر مشتقات چوبی مناسب فضای سرویس بهداشتی و یا سرامیک های با رنگ گرم تر بهره ببرید. اما طرح کلی همچنان دارای ظرافت است.

نوع شیشه ی استفاده شده در این سرویس ها، شیشه سکوریت معمولی است. هر چند می توان از شیشه های هوشمند مات شونده نیز استفاده کرد اما معمولا این شیشه ها، شیشه معمولی هستند. نحوه بکارگیری شیشه و این که در هنگام اجرا، از کمترین یراق ممکن استفاده گردد، می تواند به خلق یک فضای مدرن همراه با ظرافت کمک نماید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این سرویس های بهداشتی و بویژه جایگاه کابین دوش را مشاهده نمایید.

کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای کابین دوش شیشه ای

در این مطلب به بررسی کابینت دوش شیشه ای مدرن پرداختیم. کابین دوش هایی که به شکل متعارف و از پیش ساخته نیستند، بلکه با توجه به فضای سرویس بهداشتی و بر اساس رعایت ویژگی های سبک مدرن، طراحی شده اند. آنچه در این سرویس های بهداشتی، مد نظر است، ظرافت کار است. چه در مرحله طراحی و چه در مرحله اجرا. اگر در رابطه با طراحی سرویس بهداشتی و طرح های ارائه شده، نظری دارید، می توانید آن را از طریق بخش زیر با ما و سایر معماران به اشتراک بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,230

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *