طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه مدرن، اسپانیا

طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه مدرن

داروخانه از جمله فضاهایی است که در مورد طراحی آن بسیار کم صحبت می شود و به سختی می توان مطلب خوبی در این مورد یافت. در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی داروخانه ای در شهر سویا کشور اسپانیا داشته باشیم. همانطور که می دانید، داروخانه بر اساس اصول خاصی طراحی می شود. این فضا از طرفی یک فروشگاه است و از طرف دیگر، یک فضای بهداشتی درمانی. بنابراین نیاز به توجه بیشتری خواهد داشت. نگهداری داروها و سایر محصولات پزشکی و بهداشتی نیاز به شرایط خاصی دارد که در هنگام طراحی باید لحاظ گردد.

داروخانه ای که در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی آن را داریم توسط تیم معماری Marketing-Jazz دیزاین شده است. سبک مورد استفاده همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، مدرن است. استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی فضا و همینطور متریال چوب به عنوان دکور، از شاخصه های این طرح هستند. نورپردازی انجام شده به شکلی است که فضا را به سمت آبی فیروزه ای کمرنگ می برد و حس یک فروشگاه مدرن را کاملا القا می نماید. در ادامه می توانید تصاویر این داروخانه به همراه نمای طراحی شده (طراحی نمای داروخانه) برای آن را مشاهده نمایید. همراه خط معمار باشید.

طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داخلی داروخانه،ویترین داروخانه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 5,982

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *