طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه 

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه 

همانطور که افراد به زیبایی و جذابیت ظاهری خود اهمیت می دهند، زیبایی طراحی دکوراسیون آرایشگاه نیز برای آن ها نیز اهمیت می یابد و انتظار دارند تا خدمات زیبایی خود را در فضایی جذاب و منحصر به فرد انجام دهند. از طرفی دیگر نیز صاحبان سالن برای کسب موفقیت بیش تر ، باید محیط کاری خود را به فضایی تبدیل کنند تا باعث جذب بیش تر مشتریان گردد و نشان دهد که آن ها درک عمیقی از زیبایی شناسی را دارند. بنابراین خط معمار در این بخش قصد دارد تا به طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه بپردازد. قبل از اینکه این پروژه را به شما معرفی کنیم نکاتی اندک اما کاربردی در مورد طراحی داخلی سالن زیبایی را برای شما کاربران گرامی خاطر نشان می کنید.

طراحان با انجام اقدامات متفاوت و جذاب می توانند توانایی خود را برای جذب و حفظ مشتری انجام دهند. صاحبان سالن زیبایی یا خود باید از اصول طراحی و زیبایی شناسی فضا آگاهی داشته باشند و یا انجام این کار را به طراحان و متخصصان این کار بسپارند. برای طراحی داخلی فضای سالن زیبایی باید چندین دستورالعمل را برای انطباق فضا متناسب با نیازهای مشتریان را در نظر داشته باشید و این اطمینان را حاصل کنید که افراد در این فضا احساس راحتی و شاد بودن را داشته باشند. برای دستیابی به این هدف طراحان باید هماهنگی میان مبلمان، رنگها، متریال و سایر اقلام تزئینی ایجاد کنند. به همین ترتیب، اگر در سالن خود برای سالن آرایش، آرایش، مو، ماساژ، و یا سایر روش های زیبایی وجود دارد، هدف نهایی طراحی داخلی شما این است که به یک کل هماهنگ دست یابید. این چند نکته را در ذهن داشته باشید اگر میخواهید یک سالن زیبایی داشته باشید:

۱.یک تم انتخاب کنید. یک تم و موضوع موفق، تصویر خاص به یادماندنی را در ذهن مشتریان منتقل می کند و باعث می شود که حسی مثبت را به سالن زیبایی داشته باشند. نمونه های مختلفی از تصاویر وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای قرار دادن در سالن استفاده کنید.

۲. از دو یا سه طیف رنگی استفاده کنید. این طیف رنگی را در سراسر سالن برای مبلمان، تجهیزات و دیواره ها نیز استفاده کنید. همچنین شما می توانید متناسب با طیف رنگی خود، گل هایی را برای تزئین به فضا بیفزایید. اگر فضای داخلی شما نور کافی دارد توصیه می شود که از گیاهان طبیعی نیز برای دیزاین استفاده کنید.

۳.طول و عرض فضا را اندازه گیری کنید و در هنگام طراحی با این ابعاد در ذهن داشته باشید. فضای انتظار و رسیپشن را در جلوی فضا قرار داده و آینه ها، صندلی های سالن و سایر تجهیزات مو و زیبایی را در سراسر بخش های سالن قرار دهید. یکی از بهترین گزینه ها این است که مجهیزات مشابه را به صورت یک مجموعه در کنارهم قرار دهید. سعی کنید تعداد زیادی صندلی قرار دهید.یکی از دلایل عمده این است که افراد زمان زیادی را در سالن زیبایی می گذرانند و ممکن است که در طی زمانی به خدمات نیازی نداشته باشند در این فرصت فضای کافی برای نشستن وجود داشته باشد.

۴. مبلمانی را خریداری کنید که متناسب با محتوی فضا، تم رنگی و طرحبندی شما باشد. برای مثال مبلمان مفید و کااربردی در فضا را می توانید به رنگ صورتی و یا قهوه ای انتخاب کنید.

۵. یکی از نکات جالب توجهی که می توانید برای طراحی سالن زیبایی انجام دهید قرار دادن یک تلویزیون در فضا می باشد. به اینگونه که برنامه های مرتبط با خدمات زیبایی و یا نمونه های خدمات سالن را برای مشتریان ارائه داده شود.

این سالن زیبایی در شهر سن پترزبورگ قرار دارد. "Tricky mechanics" یک برند شناخته شده در صنعت زیبایی می باشد. با این حال صاحبان تصمیم گرفتند تا کل مفهوم داخلی را تغییر دهند. در طراحی این سالن زیبایی طراحان از تم مناطق و جنگل های گرمسیری الهام گرفته اند و فضایی رنگین و پرانرژی را ایجاد کردند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 692

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *