طراحی داخلی کافی شاپ مدرن با تم خاکستری و مبلمان چوب، پراگ

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن با تم خاکستری و مبلمان چوب، پراگ –

این کافی شاپ Zahorsky café نام دارد و در یکی از زیباترین شهرهای اروپا، پراگ (پایتخت جمهوری چک) جای گرفته است. بر اساس اظهارات تیم طراحی، طراحی این کافه، در واقع یک بازسازی کامل بوده است. ساختمانی که این کافی شاپ در طبقه ی زیرین آن قرار گرفته است، یک ساختمان قدیمی مربوط به سال ۱۹۲۹ بوده و در منطقه ای تاریخی از شهر پراگ واقع شده است.

یکی از اتفاقاتی که در بازسازی این کافه اتفاق افتاده است، استفاده از پنجره های بزرگ، بوده است. با توجه به موقعیت کافه و در خواست کارفرما مبنی بر استفاده از نور طبیعی و فضایی دل باز و روشن، تصمیم به استفاده از این پنجره ها در نمای کافی شاپ گرفته شده است. این کافی شاپ، پلان L مانند دارد که کار را تقریبا سخت می کند.

همانطور که اشاره شد، تم رنگی اصلی مورد استفاده در این کافی شاپ، خاکستری است. روی دیوار و کف، می توان رنگ خاکستری تیره و روشن را مشاهده نمود. این طبف رنگی خاکستری با مبلمان چوبی و رنگ سفید سقف ترکیب می شود. حجم و قدرت رنگ خاکستری تیره و روشن به قدری است که مبلمان چوبی نمی تواند با انرژی خود آن را خنثی نماید و در نهایت فضا تا حدودی تحت کنترل این رنگ قرار دارد.

یکی از نکات شاخص در دکوراسیون کافی شاپ Zahorsky میز بزرگ رسپشن آن است که به صورت منحنی و کشیده بخشی از فروشگاه را به خود اختصاص داده است. طراحی داخلی این کافه مدرن، توسط Jaroušek Rochová Architekti (JRA) معمار چکی صورت گرفته است و شما در ادامه می توانید تصاویر آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,449

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *