طراحی داخلی و تغییر کاربری دفتر اداری

طراحی داخلی و تغییر کاربری دفتر اداری

طراحی داخلی و تغییر کاربری دفتر اداری

Morey Smith بازسازی و تغییر کاربری ساختمان ژنراتور را در بریستول تکمیل کرده است. تا یک فضای کاری انعطاف‌ پذیر عالی برای اپراتور، در جهت عقربه‌ های ساعت ایجاد کند. استودیوی معماری و طراحی مستقر در لندن برای این پروژه سفارش داده شد، تا فضای کاری ایجاد کند که رفاه را در اولویت قرار دهد و تاریخ غنی ساختمان را منعکس کند.

این ساختمان برجسته که در مرکز محله تاریخی بریستول واقع شده است، اولین بار در سال ۱۸۹۹ افتتاح شد و زمانی خانه ژنراتوری بود که سیستم تراموا شهر را تامین می کرد. MoreySmith با The Bush Consultancy همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که این طرح دارای تاریخ غنی ساختمان با معماری اصلی است که در هر طبقه قابل مشاهده است. در ادامه این مقاله به نحوه باسازی و طراحی داخلی این فضای کار می پردازیم.

تجسمی بدوباره از فضای داخلی

این مکان بیش از شش طبقه و ۳۰۶۱۱ فوت مربع وسعت دارد، با طیف وسیعی از فضاها برای اعضا در جهت عقربه های ساعت طراحی شده است. از جمله دفاتر اختصاصی، میزهای خصوصی و مناطق کار مشترک، و همچنین فضایی با ارتفاع دو برابر.

به منظور تجسم مجدد فضا برای استفاده مدرن، عناصر داخلی جدید با حساسیت به ساختمان اضافه شده است و در عین حال ساختار اصلی ساختمان را بدون آسیب باقی می گذارد. در طبقه پنجم، سازه‌ های غلاف بین خرپاهای موجود برای به حداکثر رساندن حجم و ایجاد فضاهای اداری نیم طبقه با پنجره‌ های روزنه‌ ای بزرگ که چشم‌ اندازی از آبراهه‌ های زیر را ارائه می‌ دهند، معرفی شده‌ اند.

ویژگی‌های کاربری اصلی ساختمان را می‌ توان در سرتاسر آن مشاهده کرد، از جمله اعداد اصلی استنسیل شده روی آجرکاری لعاب‌دار که قبلاً کاربرد هر دستگاه را نشان می‌ داده است. نمای اولیه آجر کاشی شده نیز با روکش مسی کهنه شده برای اشاره به اشیاء فلزی زنگ زده موجود در ساختمان ژنراتور حفظ شده است.

نورپردازی به منظور ارتباط با مدرنیته

 موری اسمیت به دنبال ارتقای ویژگی‌ های صنعتی معماری با گنجاندن فلز موج‌ دار، کف‌ های موزاییک و روشنایی صنعتی احیا شده به عنوان ویژگی‌ های طراحی و مداخلات بود. فضای باشگاه و بار برای رویدادها و نوشیدنی های روزانه در این فضا جدید است.

یک نصب نور سقفی سفارشی که از اکریلیک منشوری تشکیل شده و از جریان برق الهام گرفته شده است بر روی میله باشگاه که از خیابان قابل مشاهده است شناور می شود.

با داشتن فضاهای دو ارتفاع روشن و مطبوع، نور طبیعی در سرتاسر با سقف های بلند و ویژگی هایی که چشم اندازی از آبراهه ها را برای ارائه عنصر آرامش بخشی به فضا در اولویت قرار داده است. این با ترازو مرمر تغییر کاربری داده شده است در کنار هم قرار می گیرد. که لهجه های مدرن را به ویژگی های موجود ساختمان ها اضافه می کنند، با مبلمان مدرن و کاشت فراوان برای دسترسی بصری به طبیعت.

جمع بندی نهایی

استعداد و تاریخ جامعه محلی را می توان در سراسر جهان با آثار هنری از هنرمندان محلی و با سر زدن به گذشته صنعتی ساختمان و محیط کنار آب با ارجاعات دریایی ظریف از جمله نصب نور طناب مشاهده کرد.

ساختمانی که زمانی متروک بود، اکنون با طراحی مبتکرانه تغییر شکل داده است تا زندگی جدیدی را به بندر بریستول برای جامعه پر رونق خلاقان، کار آفرینان و استارت‌ آپ‌ ها بیاورد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی و تغییر کاربری دفتر اداری دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 165

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *