طراحی داخلی منزل ساده و مینیمال

طراحی داخلی منزل ساده

طراحی و دکوراسیون منزل با سبک مینیمال و ساده

در این بخش از  خط معمار با معرفی پروژه ای از طراحی داخلی منزل ساده و مینیمال همراه شما کاربران گرامی هستیم. این پروژه شامل طراحی و دکوراسیون داخلی یک واحد آپارتمان با متراژ ۶۴ مترمربع می باشد که در طبقه ی آخر یک ساختمان قدیمی صنعتی در شهر کائوناس واقع شده است. هدف و خواسته ی اصلی کارفرما طراحی آپارتمان ساده و متناسب با نیاز های روزمره ی خود بود که در عین حال بتوانند در هنگام حضور در خانه از چشم انداز زیبای شهر نیز بهره ببرند.

ایده اصلی در طراحی پروژه این بود که تا آنجا که ممکن است ساخت و سازهای خام بدون دستکاری وجود داشته باشد و فقط مناطق ضروری را پوشش دهند. در نمای داخلی شما با تنالیته رنگ های خنثی گرم و مواد طبیعی غنی مانند چوب، بتن، فلز و شیشه های تزئینی تک رنگ روبرو خواهید شد. استفاده از رنگ سیاه در این دکوراسیون مینیمال بیش تر به سبب ایجاد عمق در فضا و همچنین برجسته سازی عناصر تزئینی و کنتراست در فضا بهکار رفته است.

سطح تیرهای بتونی سقف با سفید رنگ آمیزی شد تا جلوه تازه ای به خود بگیرد، ستون ها همانطور که در ابتدا پیدا شده بودند باقی مانده بودند و بدین ترتیب تعادل زیبایی بصری را به فضا بخشیده و ترکیبی از طراحی با سبک صنعتی و مینیمالیستی را به نمایش می گذارد. چوب در تمامی مناطق به عنوان ماده ای در تضاد با بتن معرفی شده است و فضای داخلی سرد بتنی را تلطیف کرده و احساس گرمی، صمیمیت و فضای استقبال کننده ای ایجاد می کند. برای نورپردازی فضای داخلی طراحان از لامپ های LED دیمیبل استفاده نمودند تا نور را به اندازه ی نیاز به فضای داخلی برسانند. وجود پنجره های بزرگ و سرتاسری در سالن پذیرایی نیز نور مورد نیاز در طول روز را تأمین می کند. اتاق خواب به صورت پلان باز در نیم طبقه یبالایی قرار گرفته است. طراحان جهت ایجاد حریم خصوصی برای این بخش پرده ی سفید رنگی را نصب کرده اند که در مواقع ضروری از آن ها می توان استفاده کرد. همانند سایر بخش های این آپارتمان در طراحی اتاق خواب نیز تنالیته های خاکستری غالب می باشد، اما طراحان برای ایجاد تضاد و در عین حال تأکید بصری از رنگ زرد نیز استفاده کرده اند.

اکنون در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر سایر تصاویر طراحی داخلی منزل ساده و مینیمال دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکسن و غیره.

در این بخش از خطمعمار به معرفی و شرح پروژه ی طراحی داخلی منزل ساده و مینیمال پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 374

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *