طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی دو طبقه

طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی

طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی دو طبقه

اگر به عنوان یک معمار در حال طراحی ویلای دو طبقه هستید، پیشنهاد می کنیم بررسی ویلای R که در این بخش به بررسی آن خواهیم پرداخت را از دست ندهید. بخش مهم در طراحی ویلا ی R، طراحی داخلی آن است چرا که حجم معماری و نمای ساختمان ساده و کیوب مانند است. در خانه های ویلایی اطراف شهرها در کشورهای اروپایی نظیر آلمان (که این ویلا در آن واقع شده است)، معمولا حجم و نمای ساختمان ساده و مستطیل شکل هستند. در واقع هم نما و هم فضای داخلی تا حد امکان ساده و کاربردی طراحی می شوند.

روی نما از شیشه استفاده شده است تا حداکثر دید به فضای پیرامون فراهم گردد. مانند تمامی ویلاهای دو طبقه در خانه R نیز فضاهای عمومی و خصوصی تقسیم بندی شده اند. فضاهای عمومی نظیر آشپزخانه، نشیمن، سرویس و … در طبقه همکف و فضاهای خصوصی در طبقه بالاتر در نظر گرفته شده اند.

چیزی که ما را مجاب کرد که این آپارتمان را در خط معمار مورد بررسی قرار دهیم، فضای بی نهایت ساده داخلی این خانه مسکونی در عین مدرن بودن آن است. فضا شامل کف، سقف و دیوار همه با متریال های به رنگ سفید کار شده اند و تنها تاچ های رنگی، مبلمان و دکوراسیون هستند. البته این رویه طراحی در طبقه اول کمی تغییر کرده و رنگ ها به فضا اضافه شده اند. مانند دیوارپوش و کفپوش چوبی و کاشی خاکستری رتگ! اما نمی توان گف این تاچ های رنگی محدود نظم کلی را بر هم زده اند! در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر طراحی این منزل مسکونی با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی طراحی داخلی مدرن خانه ویلایی

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Home Adore

تعداد بازدید: 1,919

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *