طراحی داخلی فروشگاه کفش، استفاده از متریال های مدرن

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی

طراحی داخلی فروشگاه کفش، استفاده از متریال های مدرن

آنچه در این بخش قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، طراحی داخلی فروشگاه کفش و پوشاک SLFT در یکی از شهرهای کشور آلمان است. طراحی و اجرای این فروشگاه توسط استودیو معماری آلمانی Studio DLF صورت گرفته است.

از آن جهت این فروشگاه را مناسب بررسی دیدیدم که متریال های بکارگرفته شده در طراحی آن، متریال های روز مورد استفاده در معماری داخلی است. همچنین سبک مورد استفاده نیز مانند بسیاری از پروژه های با کاربری تجاری، بسیار محبوب و مورد استفاده معماران در سرتاسر دنیاست. این سبک تلفیقی از سبک های مدرن و صنعتی است که علاوه بر فضاهای تجاری، فضاهای اداری، ورزشی و کاربری های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

متریال های مورد استفاده به طور شاخص بتن اکسپوز برای سقف، شیشه رنگی برای ویترین ها، کورین برای مبلمان و کفپوش اپوکسی است. اگر قصد طراحی یک فضای تجاری و فروشگاهی بویژه فروشگاه کفش و پوشاک، منطبق بر سبک معماری امروزی را دارید، ایده های ارائه شده در این فروشگاه را از دست ندهید.

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش فروشی

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,099

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *