طراحی داخلی فروشگاه نان و شیرینی به سبک نوین

طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان

طراحی داخلی فروشگاه نان و شیرینی به سبک نوین

امروزه تعریف و مفهوم فروشگاه نان کمی دچار تغییر شده است. امروزه در سطح شهرهای کشور فروشگاه های نان فانتری تنها به فروش نان مشغول هستند. فروشگاه های نان و شیرینی در سرتاسر دنیا، این قابلیت را به مشتری می دهند که در همان مکان بتواند از محصولات استفاده نماید. این به معنای داشتن یک کافه کوچک در کنار عرضه محصول است. در کشور ما نیز این این فرهنگ و سیستم فروش به صورت تدریجی در حال پیاده سازی است.

از این رو در خط معمار، به سراغ فروشگاه های نان و شیرینی می رویم که یک کافه کوچک نیز در خود جای داده اند. دلیل این امر، این است که شما بتوانید نمونه هایی از این دست را مشاهده نمایید و بیشتر با این مفهوم آشنا گردید.

و اما فروشگاه یا به عبارت صحیح تر کافه نان و شیرینی که در این بخش مشاهده می نمایید در شهر شانگهای چین واقع شده است و ۵۰ مترمربع مساحت دارد. طراحی داخلی این کافه توسط استودیو معماری Lukstudio صورت گرفته است. ترکیب رنگ و متریال چه روی نمای ساختمان و چه در فضای داخلی ترکیب کاملا آشنایی است. بتن با رنگ خاکستری، ورق فلز با رنگ سیاه و ورق های چوب که با رنگ های متفاوت رنگ آمیزی شده اند. ترکیبی جذاب هم به لحاظ متریال و هم به لحاظ رنگ بندی. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کافه رو مشاهده نمایید. پلان فروشگاه نیز در انتها قرار داده شده است.

طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان طراحی داخلی فروشگاه نان،طراحی داخلی شیرینی فروشی،دکوراسیون داخلی کافه نان

پلان:

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 1,832

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *