طراحی داخلی فروشگاه شکلات و قهوه، کانسپت شکلات

طراحی داخلی فروشگاه شکلات،طراحی داخلی فروشگاه قهوه،طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون مغازه شکلات و شیرینی

طراحی داخلی فروشگاه شکلات و قهوه، کانسپت شکلات –

در این قسمت قصد داریم نگاهی به یک فروشگاه شکلات، قهوه و کافی شاپ کوچک و طراحی داخلی آن بیاندازیم. در این فروشگاه، قرار بر این بوده است که محصولات فروشگاه سرو شوند و به همین دلیل، کافی شاپی کوچک نیز در فضا تعبیه شده است. کانسپت اصلی بهره گرفته شده در طراحی این مغازه و کافی شاپ، حالت شکلات ریخته است که روی دیوارها کار شده است و به مشتری و کاربر فضا، در همان نگاه اول، ماهیت فروشگاه و مغازه را منتقل خواهد کرد.

یکی از نکات جالب در طراحی این فروشگاه، دیوار آجری است که بصورت اکسپوز کار شده است و طراحی مدرن فضا را به سمت پست مدرن برده است. نکته ی جذاب تر، دستگیره راه پله است که روی دیوار آجری کار و نورپردازی شده است.

طراحی این فروشگاه توسط گروه معماری لهستانی Bro.Kat studio صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده ی تصاویر این فضا، با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی فروشگاه شکلات،طراحی داخلی فروشگاه قهوه،طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون مغازه شکلات و شیرینی طراحی داخلی فروشگاه شکلات،طراحی داخلی فروشگاه قهوه،طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون مغازه شکلات و شیرینی طراحی داخلی فروشگاه شکلات،طراحی داخلی فروشگاه قهوه،طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون مغازه شکلات و شیرینی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 7,693

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *