طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و گفتگو میان مد و هنر

طراحی داخلی فروشگاه آقایان Canali Flagship

دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس آقایان

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و گفتگو میان مد و هنر اولین فروشگاهی است که مفهوم جدیدی را که توسط Park Associati برای بوتیک‌های Canali در سراسر جهان توسعه داده است، اجرا کرد، فروشگاه نیویورک در خیابان مدیسون از هرگونه افراط و تفریط رسمی و سبک اجتناب می‌کند. استفاده از صنعتگری و استفاده متعادل از عناصر، منحصر به فرد بودن و ارزشی را به مصالح مرتبط با سنت معماری می بخشد که منعکس کننده شخصیت آراستگی و زیبایی است که برند Canali را متمایز می کند. در ادامه به شرح و بررسی طراحی داخلی این فضا می پردازیم.

هدف اصلی این طراحی

هدف این پروژه ایجاد گفتگو بین هنر و مد است. بوتیک خیابان مدیسون به لطف حضور «نماهای بدون عنوان»، گزیده ای از آثار دوتایی ایتالیایی گلدشمید و کیاری، به یک کارگاه اشتراک گذاری عمومی تصفیه شده و منحصر به فرد تبدیل شده است. فرآیند اجرایی هنرمندان از مواد رنگی تولید کننده دود برای ایجاد تصاویر انتزاعی و سیال استفاده می کند که سپس روی شیشه آینه ای چاپ می شود. این آثار با ایجاد یک مسیر غوطه ور، از بازدیدکنندگان در محیطی بسیار تخیلی و رنگارنگ استقبال می کنند.

ویژگی ها و چیدمان داخلی فضای فروشگاه

اتاق VIP در قلب فروشگاه وسیله دیگری از ارزش های این برند است. این مکان که به عنوان یک فضای ترکیبی طراحی شده است، میزبان آثار و همچنین نواری است که موقعیت های غیر رسمی را تقویت می کند و تجربه بازدیدکنندگان را غنی می کند.

اثاثیه‌ های مختلف با بازی تضادها مشخص می‌ شوند که با استفاده از سطوحی که دارای الگوهای منحنی و شعاعی هستند که با حجم‌ های سبک وزن مربع در تعامل هستند. سطوح معدنی مانند سنگ مرمر و سنگ با پرداخت های مختلف با هندسه های کنترل شده تولید چوب و با پرداخت های فلزی تصفیه شده از نظر فنی ترکیب می شوند. معرفی جزئیات ساده طراحی اشیاء تکنولوژیکی پیچیده را به ذهن متبادر می کند و طراوت و معاصر بودن را به فروشگاه می بخشد.

پوشش های دیواری مانند گچ و روکش با استفاده از فرآیندهای الهام گرفته از چرخه چرخه تولید، به لطف بازیافت زباله، استفاده از منابع پایدار و فرآیندهای بسیار سازمان یافته با هدف کاهش ضایعات و مصرف ایجاد می شوند.

اهمیت نورپردازی

توجه ویژه ای به نور می شود. نور طبیعی که از پنجره‌ها وارد می‌شود، فضاهای جلویی فروشگاه را مشخص می‌کند، در حالی که هشتی، رختکن، قسمت صندوق‌ فروشی و دسترسی به انبار و فضاهای جانبی در پشت آن قرار دارند. مواد انتخاب شده و لباس های نمایش داده شده توسط نور، که به طور یکنواخت توسط یک سیستم نورپردازی که یک الگوی گرافیکی ظریف و اصلی را بر روی سقف می کشد، افزایش می یابد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و گفتگو میان مد و هنر دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 213

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *