طراحی داخلی رستوران کوچک به سبک صنعتی در استرالیا

طراحی داخلی رستوران کوچک

طراحی داخلی رستوران کوچک به سبک صنعتی در استرالیا

در این بخش قصد داریم با همراه شما به بررسی طراحی داخلی رستوران کوچک در شهر Perth کشور استرالیا بیاندازیم. این رستوران Glory Bowls نام دارد و همانطور که اشاره شد، طراحی آن بر اساس سبک صنعتی و همینطور مدرن انجام شده است.

طراحی رستوران Glory Bowls توسط استودیو طراحی Master Planner  صورت گرفته است. و اما بپردازیم به دیزاین این رستوران و آنچه که این فضا را تبدیل به یک فضای شاخص نموده است.

اولین نکته ای که به ذهن می رسد، طراحی ارزان قیمت است. استفاده از متریال هایی نظیر آجر و فلز، قیمت تمام شده کار را پایین خواهند آورد. اگر شما نیز قصد طراحی با قیمت اجرای پایین دارید، به طور حتم باید در طرح خود به سراغ متریال هایی بروید که قیمت پایین تری دارند اما، خروجی کار به شکل عجیبی دوست داشتنی و مورد پسند خواهد بود. این هنر طراح و معمار است که این نکات را در طراحی خود لحاظ کند.

در این رستوران طراحان به سراع متریال آجر رفته اند و پس از اجرای آن، رنگ سفیدی به آن داده اند. از سوی دیگر، یک نکته خلاقانه که در کمتر فضای دیگر می بینیم، در این رستوران وجود دارد.یک جای گلدان فلزی که از سقف آویزان است و یک نقش یک عنصر دکوراتیو و زنده بازی می کند. سیستم لایتینگ نیز با لوله های فلزی (مطابق آنچه در برخی فضاهای صنعتی مدرن می بینیم) کار شده است که خود جای تحسین دارد.

مبلمان و دکوراسیون رستوران نیز با متریال چوب کار شده است که فضای رستوران را گرم و برای مشتری دلنشین می کنند. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی رستوران کوچک طراحی داخلی رستوران کوچک طراحی داخلی رستوران کوچک طراحی داخلی رستوران کوچک طراحی داخلی رستوران کوچک طراحی داخلی رستوران کوچک طراحی داخلی رستوران کوچک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: Master Planners

تعداد بازدید: 655

۱ دیدگاه

  1. شهریار باغ فروش گفت:

    مقاله شما درباره طراحی داخلی رستوران کوچک به سبک صنعتی در استرالیا برای شخص بنده جذابیت داشت. سپاس از شما و سایت خوبتون.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *